سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاطرات خوش علی منصور و ذوب در امارات

تیم فوتبال ذوب آهن ایران باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الاتحاد برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در امارات به مصاف تیم الاتحاد عربستان برود و امیدوار است به پیروزی دست یابد.

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در چند روزه گذشته گزارش‌های متعددی را درباره مرحله یک هشتم نهایی آسیا منتشر کرده و در جدیدترین گزارش خود نوشته است: میزبان نخستین بازی غرب آسیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین ذوب آهن ایران و  الاتحاد عربستان، ورزشگاه زعبیل باشگاه الوصل امارات است. در این بازی تیم سعودی میزبان تیم ایرانی است و در بازی برگشت، ۲ تیم در قطر رو در روی هم قرار می‌گیرند.

این رسانه ادامه داد: پیش از بازی که قرار است امشب (دوشنبه) برگزار شود، این ۲ تیم دو بار در آسیا به مصاف هم رفتند که در سال ۲۰۱۰ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد در بازی رفت به تساوی ۲ بر ۲  رسید و در بازی برگشت ذوب آهن در فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

الاتحاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت و تنها متحمل یک شکست شد که سبب شد تا الوحده صدرنشین گروه B شود.

AFC درباره ذوب آهن ایران هم نوشته که با حذف شدن استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها است و در گروه خود نیز ۱۲ امتیاز بدست آورد.

ذوب آهن ۴ بار در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است و در سال گذشته نیز این اتفاق رخ داد که شکست خورد و کنار رفت. همچنین  بهترین نتیجه‌ای که این تیم در لیگ قهرمانان کسب کرد به سال ۲۰۱۰ برمی گردد که به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد، اما از نماینده کره جنوبی شکست خورد و نایب قهرمان شد.

علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن خاطرات خوبی را در ورزشگاه زعبیل دارد، چون او موفق شد در هفته سوم مرحله گروهی الوصل را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.


بیشتر بخوانید:

حدادی فر: بازی سختی را مقابل الاتحاد در پیش داریم/ بازیکنان ذوب آهن از انگیزه بالایی برخوردار هستند

منصوریان: الاتحاد را به خوبی آنالیز کرده ایم/ باید از نام ذوب آهن و فوتبال ایران صیانت کنیم

اعلام قیمت بلیت‌های دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد - ذوب‌آهن


انتهای پیام/

گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار ذوب آهن و الاتحاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.