سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی بالاترین نرخ ازدواج در کشور

معاون فرهنگی و ساماندهی امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی با توجه به نسبت جمعیت رتبه اول کشوری را در حوزه ازدواج دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،امان الله فیروزه معاون فرهنگی و ساماندهی امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعداد ازدواج‌ها نسبت به جمعیت استان بالا است، گفت: این مسئله نشان می‌دهد که جوانان خراسان شمالی تمایل به ازدواج دارند و به دنبال سبک زندگی سالم هستند.

فیروزه با تاکید به کلیدواژه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با ازدواج، عنوان کرد: مقام معظم رهبری چهار کلید واژه که شامل ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پایدار برای این موضوع مطرح کرده اند و در دستور امور جوانان استان نیز قرار دارد.

او طلاق را مساوی عدم شناخت زوجین از یکدیگر دانست و ادامه داد: هراندازه که شناخت زوجین افزایش پیدا کند زندگی پایدارتری خواهند داشت و همین مسئله اهمیت حضور مشاوران پیش از ازدواج را در جامعه نشان می‌دهد.

فیروزه تاکید کرد: برای کمک به جوانان در حال ازدواج باید وام‌های ازدواج به موقع پرداخت شود تا کمک خوبی برای جوانان باشد.

معاون فرهنگی و ساماندهی امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در رابطه با فعالیت‌های هفته ازدواج در استان بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و جشنواره ورزش‌های همگانی از جمله برنامه‌ها است که درآمد حاصل از نمایشگاه عکس، برای زوج‌های جوان سیل زده هزینه می‌شود و در جشنواره ورزش‌های همگانی نیز از زوج‌های جوان که با مهریه پایین و ازدواج آسان داشتند تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/د

خراسان شمالی بالاترین نرخ ازدواج در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.