سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست‌های عجیب و غریب ستارگان «سریع و خشن»+ فیلم

دواین جانسون و جیسون استاتهام برای بازی در فیلم سینمایی «هابز و شاو» درخواست عجیبی داشتند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، درخواست‌های غرور آمیز در هالیوود موضوع جدیدی نیست و حالا به گفته تهیه کننده فیلم «سریع و خشن:هابز و شاو» هیچکدام از ستارگان این فیلم سینمایی قبول نکردند که در مبارزه‌ها از شخصیت مقابل خود شکست بخورند و توافق کردند که در این موضوع حقوق برابری داشته باشند.

تعدادی از عوامل این فیلم اعلام کردند بازیگران این فیلم سینمایی که شامل دواین جانسون، وین دیزل و جیسون استاتهام می‌شود، در مصاحبه با مجله وال استریت، قرار داد خود را به گونه‌ای تنظیم کرده اند که مقدار کتک خوردن شخصیت هایشان در مبارزات محدود و به صورت یکسان باشد.

دیزل که از ابتدای ساخت این مجموعه سینمایی در آن مشارکت داشته است، می‌گوید یک سیستمی ابداع شده که تعداد دفعاتی که بازیگر صدمه یا مشت می خورد را می‌شمارد تا مطمئن شوند خشونت‌ها در همه بازیگران به یک اندازه است. مایکل فاترل، تهیه کننده پنج فیلم از این مجموعه سینمایی هم گفته مبارزات طوری طراحی شده اند که هیچ کس بازنده مطلق نباشد.

دواین جانسون که پیش از بازیگری کارنامه موفقی به عنوان کشتی گیر داشته است، اعلام کرده بود ترجیح می‌دهد شخصیتش یک جا نشسته باشد تا اینکه روی زمین باشد و از شخصیت مقابل خود ضربه بخورد.

این اتفاقات در سینمای کلاسیک هم اتفاق افتاده بود به طوری که استیو مک کوئین و پاول نیومن در فیلم سینمایی «آسمان خراش جهنمی» به اندازه یک دیگر دیالوگ می خواستند و تصویر هر دو  نیز باید در پوستر‌های تبلیغاتی بود.

امسال نیز کوئین لطیفه، اعلام کرده بود تنها نقش‌هایی را می‌پذیرد که شخصیت او در فیلم نمیرد که اگر این اتفاق بیفتد در فیلم حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.