سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ۹۰ تن آسفالت در محور‌های بخش الموت

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش الموت از بکارگیری ۹۰ تن آسفالت برای لکه گیری و روکش محور‌های اصلی و فرعی این بخش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی غلامی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش الموت گفت: در تیر ماه اقدامات لازم برای بهسازی و ایمن سازی در محور‌های مواصلاتی بخش الموت صورت گرفته است که تسطیح و پاکسازی و رگلاژ ۳۲۰ هزار متر مربع از شانه راه‌ها ، استفاده از ۹۰ تن آسفالت برای لکه گیری و روکش محورها ، بتن مصرفی برای لکه گیری ۵۰ تن، تنقیه پاکسازی پل و آبرو ۵ عدد و قنو زنی ۱۱۰ کیلومتر از جمله آن‌ها است.

غلامی بیان داشت: تسطیح و تیغه زنی راه‌های خاکی ۱۳۵ کیلومتر، ریزش برداری ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب، شانه سازی ۶۵۰ متر مکعب، انسداد راه‌های غیر مجاز ۷ مورد، شستشوی علائم و تابلو‌ها ۱۵۰ مورد، جمع آوری تابلو‌های فرسوده ۵۰ عدد و خاکریزی دهانه پل‌ها ۵ دستگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در عملیات راهداری محوری بخش الموت است.

او افزود: تهیه و نصب تابلو‌ها ۵۵ عدد، پاکسازی سطح جاده از سنگ ۱۲۰ مورد، لایروبی انهار و قنوها، جدول وزهکش‌ها ۱۳۵ هزار متر و جمع آوری خاک‌های اضافی، زباله و ضایعات ۳۵۰ متر مکعب از دیگر کار‌های انجام شده در محور‌های مواصلاتی این اداره است.

انتهای پیام/ک

پاکسازی و رگلاژ ۳۲۰ هزار متر مربع از شانه راه‌ها در الموت 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.