سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش شبکه تلفن همراه در آزاد راه خلیج فارس

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﻘﺮرات و ارﺗﺒﺎﻃﺎت رادﯾﻮﺋﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺟﻨﻮب ﻏﺮب از پوشش کامل شبکه تلفن همراه در آزاد راه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ملکی جهان ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﻘﺮرات و ارﺗﺒﺎﻃﺎت رادﯾﻮﺋﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺟﻨﻮب ﻏﺮب گفت: آزاد راه خلیج فارس خوزستان به طور کامل زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارد و تمامی سطح آزاد راه خلیج فارس از نظر تکنولوژی ۲ G پوشش داده شده و هیچگونه مشکلی ندارد.

او افزود: بخش‌هایی از این آزاد راه از نظر تکنولوژی ۳ G و ۴ G کامل نشده است و تا یک ماه آینده تکنولوژی ۳ G و ۴ G برای آزاد راه خلیج فارس راه اندازی می‌شود.

ملکی جهان بیان داشت: هم اکنون ۲۲ کیلومتر نقطه کور در سطح جاده‌های استان شناسایی شده است که در این زمینه اپراتور‌ها متعهد شده اند ظرف ۶ ماه دوم سال تمامی نقاط کور را بر طرف کنند.

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﻘﺮرات و ارﺗﺒﺎﻃﺎت رادﯾﻮﺋﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺟﻨﻮب ﻏﺮب ادامه داد: حدود ۱۰۰ کیلومتر از نقاط استان از لحاظ آنتن دهی تلفن همراه ضعیف است که در برنامه ۶ ماهه دوم سال این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و بنا است با اجرا و نصب بیش از ۱۵۰ سایت این مشکلات تا پایان امسال مرتفع شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تا کنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ مورد سرقت در زمینه تجهیزات مخابراتی گزارش شده است که اکثر آن‌ها سرقت مکرر بوده است که در آخرین جلسه کارگروه ارتباطات فرمانداران متعهد شدند از طرف دهیاری‌ها و شورا‌ها امنیت سایت‌ها را تضمین کنند.

انتهای پیام/م

توسعه شبکه تلفن همراه در راه ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.