سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارت هوشمند رانندگان کامیون‌های دارای اضافه تناژ باطل می‌شود

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: کارت هوشمند رانندگان کامیون‌های دارای اضافه تناژ باطل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی وصالی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در نشست ایمنی و ترافیک شهرستان کبودراهنگ بر همکاری پلیس برای متوقف کردن رانندگانی که مرتکب حمل بار بیش از ظرفیت کامیون (اضافه تناژ) تأکید کرد و افزود: با اعلام اینگونه تخلفات از سوی پلیس این رانندگان مشمول جریمه و در صورت تکرار ابطال کارت هوشند خواهند شد.

او افزود: حمل بار اضافه بر ظرفیت وسایل نقلیه علاوه بر خطر‌های ناشی از بروز سوانح و تصادف‌های جاده‌ای، موجب آسیب به راه‌ها ارتباطی می‌شود و به همین منظور با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

این مسئول همچنین در خصوص ایجاد عوامل هشدار دهنده برای مدارس حاشیه راه ها، موتورسیکلت سواران و ... مطالبی را اظهار داشت و گفت: آموزش ایمن سازی مدارس در استان به شکل تئوری و فیزیکی انجام می‌شود.

وصالی ادامه داد: این آموزش‌ها در مدارس به شکل آموزش‌های کلاسیک مبانی ایمنی تردد از جاده‌ها و کمک‌های اولیه، توزیع لوازم التحریر و محصولات فرهنگی و همچنین برای موتورسواران، استفاده از کلاه ایمنی و پوشیدن لباس‌هایی با رنگ روشن هنگام عبور از عرض جاده و کاهش سرعت رانندگان در محدوده مدارسی که در مسیر جاده قرار دارند، بوده است.

انتهای پیام/ د 

منسوخ شدن کارت هوشمند رانندگان کامیون‌های دارای اضافه تناژ 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.