سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز سیزدهم مرداد ۹۸؛

دستگیری چهار سارق خودرو در استان قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، ۳ نفر از اعضای باند سرقت که دارای سوابق متعدد بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار حاجیان افزود: متهمان در بازجویی ماموران به انجام ۵ فقره سرقت خودرو و ۴۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان در تصریح خبر گفت: پس از تلاش عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی گسترده یک دستگاه خودروی سرقتی و تعدادی ابزار و ادوات مخصوص سرقت خودرو کشف شد و ۳ مالخر نیزدستگیر شدند.

او اضافه کرد: با انجام بازجوئی‌های تخصصی متهمان و تحقیقات لازم، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف تعداد زیادی اموال سرقتی شامل دستگاه ضبط و پخش خودرو، باند، باطری، کپسول سی ان جی، فلش، جعبه آچارآلات، لاستیک زاپاس، سیم و کابل شدند.

سردار حاجیان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه ردمال شد به مردم توصیه کرد: به پیشنهادات و هشدار‌های پلیس درباره اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو توجه کنند.

*دستگیری سارق خودروی لیفان

سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ درباره وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری لیفان در سطح شهر قزوین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قزوین قرار گرفت.

سرهنگ فراهانی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی، خودروی مورد نظر را در مسیر بخش اقبالیه به قزوین مشاهده و واحد‌های گشت در تعقیب و گریز هوشمندانه خودروی مورد نظر را در یکی میادین شهر قزوین متوقف گردند.

او اضافه کرد: سارق خودرو دستگیری و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.