سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف یک تن و ۱۹۸ کیلو گرم مواد مخدر در اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده در ۴ ماهه امسال در استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پیشگیری اجتماعی، ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر استان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، در  ۴ ماهه امسال ماموران این پلیس در استان و شهرستان‌های تابعه با اجرای طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی موفق به انهدام ۲۳ باند تهیه و فروش مواد مخدر در سطح استان شدند.

سرهنگ ثقفی با اشاره به اجرای ۸۱۵ طرح عملیاتی در این مدت ،از دستگیری ۶ هزار و ۲۷۸ عامل افیونی اعم از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: کشف یک تن و ۱۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۳ هزارو ۹۶۹ عدد انواع قرص و داروی مخدر از موفقیت‌های اجرای این طرح‌ها بوده است.

او افزود: در اجرای این طرح‌ها ۳۹۵ خودروی متعلق به قاچاقچیان که در تهیه و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز توقیف و ۳ قبضه سلاح غیر مجاز از آنان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر، در مجموع ۳ هزارو ۱۶۰ معتاد متجاهر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند که برای ترک اعتیاد و طی مراحل درمانی به مرکز درمانی ماده ۱۶ و مراکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

او با بیان افزایش ۴ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت نسبت به پارسال ، گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد در زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

ثقفی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، افزود: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س
 

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ۴ ماهه امسال در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.