سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: صحبت هایمان برای اعزام تیم به مسابقات ساحلی به نتیجه نرسید

نایب رئیس بانوان بسکتبال کشورمان گفت: صحبت هایمان برای اعزام تیم ساحلی به نتیجه نرسید و پس از جلسه‌ای که کمیته ملی المپیک داشت گفتند نمی‌توانیم تیم را اعزام کنیم.

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره نتیجه صحبت درباره اعزام تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان به مسابقات ساحلی گفت: صحبت هایمان برای اعزام تیم ساحلی به نتیجه نرسید و پس از جلسه‌ای که کمیته ملی المپیک داشت گفتند نمی‌توانیم تیم را اعزام کنیم  ما هم خیلی پیگیری کردیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم و تیم جایگزین ما را هم اعلام کردند، این در حالی است که این مسابقات اصلا ساحلی نبود و در محیط بسکتبالی برگزار می‌شد، ولی به هر حال وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این گونه تشخیص دادند.  

او درباره اعزام تیم ملی بسکتبال ۵ نفره به رقابت‌های غرب آسیا هم بیان داشت: مسابقات قهرمانی غرب آسیا آن طور که اعلام شده است قرار است به میزبانی اردن برگزار شود و ما برای اعزای تیم در تاریخ ۲۹ مرداد بلیت گرفتیم، بازیکنان هم اکنون در اردوی آماده سازی هستند، اما هنوز خبری از مسئولان برگزاری نیست و حتی از ما اسامی بازیکنان را هم نخواسته اند و مشخص نیست چه تیم‌هایی در این رقابت حاضر می‌شوند.

نایب رئیس بانوان درباره مسابقات کاپ آسیا هم عنوان داشت: برای این مسابقات هم اعلام آمادگی کردیم و طباطبایی هم با مسئولان آن صحبت داشته است و منتظر خبر آن‌ها هستیم.  

شجاعی در پایان درباره مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشورمان در رده پایه  در سراسر کشور فعال است، مسابقات مینی بسکتبال هم در ۴ منطقه انجام شده و مدتی پیش هم مسابقات ۳ نفره نوجوانان را برگزار کردیم. علاوه بر آن چند مسابقه دیگر هم تا شهریور برگزار و پس از آن مسابقات لیگ را در پیش داریم.  


بیشتر بخوانید:

حضور بانوان بسکتبالیست در مسابقات ساحلی فعلا منتفی است

شجاعی: زمان و محل برگزاری مسابقات کاپ آسیا مشخص نیست/ لیگ برتر از آبان آغاز می‌شود

شجاعی: مدال برنز عبدالوند پس از چهل سال برای بسکتبال بانوان به دست آمده است

شجاعی: نباید انتظار داشت تیمی که به تازگی کارش را آغاز کرده روی سکو برود/ ۲ بازیکن جایگزین مصدوم‌ها شدند


انتهای پیام/ 

اظهارات نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره شرایط تیم های ملی و وضعیت لیگ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.