سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط جدید دریافت وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از تسهیلات وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سلمان مهرابی گفت: هر فردی بتواند برای ساخت واحد مسکونی در داخل بافت‌های فرسوده پروانه ساختمانی دریافت کند، مشمول تسهیلات می‌شود.

او، ملاک تعداد تسهیلات پرداختی را تعداد واحد‌های مندرج در پروانه ساختمانی اولیه صادره توسط شهرداری اعلام کرد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان همچنین در خصوص میزان تسهیلات، بیان کرد: میزان سقف تسهیلات مشارکت مدنی دوره ساخت ارزان قیمت به ازای هر واحد مسکونی تولید شده ۴۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۹ درصد تعیین شده است.

مهرابی ادامه داد: در صورت درخواست متقاضی سقف این تسهیلات تا ۵۰۰ میلیون ریال قابل افزایش است که نرخ سود برای تسهیلات پرداختی مازاد برسقف تسهیلات مشارکت مدنی مذکور هجده ۱۸ درصد ثبت می‌شود.

او با بیان اینکه فرآیند ثبت درخواست، بارگذاری مدارک تا مرحله معرفی به بانک مسکن صرفا در سامانه تسهیلات به آدرس www.facibility.udrc.ir انجام می‌شود، عنوان کرد: مراحل انجام کار از طریق این سامانه توسط متقاضی قابل پیگیری است و در صورت لزوم و یا بروز مشکل، مراتب به صورت پیامک به متقاضی اطلاع داده می‌شود.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان یادآور شد: همشهریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر به حوزه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره‌کل مراجعه کنند. در بافت های فرسوده
انتهای پیام/م

تسهیلات وام نوسازی مسکن در بافت های فرسوده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.