سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح فرکانسی از بهشت در مازندران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از امضا تفاهم نامه همکاری طرح فرکانسی از بهشت بین این نهاد و بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ،اوقاف و امور خیریه و سازمان آرامستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: از مهمترین اهداف طرح فرکانسی از بهشت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و تامین نیاز‌های آن‌ها با مشارکت خیران در بخش‌های معیشت، تحصیلی، درمانی، عمرانی است.

او افزود: نیکوکاران در این طرح با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند فرزند معنوی در طول سال نسبت به رفع مشکل مادی و معنوی آن‌ها اقدام می‌کنند.

او گفت: آرامگاه‌ها و بقاع متبرکه در بعد مکانی از اماکن پر تردد در ایام هفته علی الخصوص روز‌های پنج شنبه بوده و می‌توان نسبت به بهره گیری از ظرفیت آن‌ها برای کمک به نیازمندان در فضا‌های حقیقی و مجازی گام موثری برداشت.

نوروزی افزود:برپایی نماز و کمک به نیازمندان از سفارشات دین مبین اسلام است باید انفاقات، احسان و نیکوکاری در زمینه کالایی و خدماتی را گسترش دهیم و در این راستا کمیته امداد تلاش می‌کند زمینه را برای ترویج و گسترش فرهنگ انفاق آماده کند.

او گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح اجتماع به منظور رسیدگی به احوال محرومان و نیازمندان از فعالیت‌های مهم کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: درحال حاضر ۶ هزار و ۸۴۰ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین زیر پوشش این نهاد در استان دارای حامی هستند.
انتهای پیام/س
 

امضای تفاهم نامه همکاری طرح فرکانسی از بهشت در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.