سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمارش معکوس برای ساماندهی محوطه حیاط بیمارستان امام خمینی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: عملیات بروز رسانی فضای محوطه حیاط بیمارستان امام خمینی مهاباد آغاز شد.

بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: محوطه بیمارستان امام خمینی مهاباد به دلیل وسعت زیاد از لحاظ ترافیکی درگیر مشکلاتی فروانی تا به امروز بوده که گا‌هی آمبولانس‌های اعزامی از شهرستان‌های جنوب استان و آمبولانس‌های دیگر با مشکل انتقال بیمار مواجه شده اند.

او افزود: بیمار یا مراجعین برای ورود به بخش‌های بستری، دارو خانه، ادارای، زایمان و سی تی اسکن فقط می‌توانند از یک مسیر وارد و یا خارج شوند؛ و از طرفی انشعابات حامل‌های انرژی بخش‌های اورژانس، کلینیک ویژه تخصصی، مرکز بیماری‌های سرطانی و بخش زایمان نیز موجب شد که آسفالت محوطه بیمارستان از حالت استاندارد خارج شود.

بهزاد ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ادامه داد: با حمایت‌های دکتر جواد آقا زاده بزودی ۶۰ تن قیر از استانداری استان برای آسفالت محوطه بیمارستان تحویل شبکه بهداشت و درمان مهاباد می‌شود، و نیز برای اولین بار در استان صدور مجوز قیمت پایه برای واگذاری پارکینگ بیمارستان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای ساماندهی محوطه این مرکز انجام شده است.

او اضافه کرد: یکی از خیرین شهرستان مهاباد برای آماده سازی محوطه حیاط بیمارستان نیز اعلام آمادگی کرده که با تحویل قیر مصرفی عملیات آسفالت محوطه را آغاز می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در طول این مدت با آزاد نمودن یک نفر همکار خدمات به عنوان باغبان در محوطه حیاط بیمارستان و نیز همکاری شهرداری و دفتر فنی شبکه اقدامات زیادی از جمله هرس نمودن درختان آماده سازی تمام محوطه حیاط جهت چمن کاری، احیا چاه‌های آب جهت آبیاری محوطه، آبیاری درختان و کل فضای محوطه، بتن پلاک پله‌های درمانگاه اورژانس، آماده سازی زمین محوطه جهت چمن کاری، خرید بذر چمن جهت چمن کاری انجام شده است.

او ضمن تشکر از خیرین شهرستان مهاباد نیز افزود: برای آماده سازی محوطه حیاط بیمارستان تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از طریق واریز به حساب شورای خیرین سلامت، ۱۰ تن بتن آماده، بیش از ۲۰۰ گونی سیمان، سنگ و ... جهت استاندارد سازی محوطه حیاط بیمارستان، خیابان بندی، ترافیک و جدول بندی خیابان جهت راهنمایی ارباب رجوع، توسط خیرین عزیز شهرستان مهاباد اهدا شده است.

بهزاد بیان کرد: در فاز‌های بعدی ساماندهی پارکینگ بیمارستان از طریق واگذاری آن به بخش خصوصی و اقدامات دیگر شامل نصب آب نما، آلاچیق و محل استقرار همراهان بیماران انجام می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

ساماندهی محوطه حیاط بیمارستان مهاباد با همت خیرین 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.