سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام جهادگران لامردی به مناطق سیل زده خوزستان

فرمانده سپاه ناحیه لامرد گفت: ۴۰ نفر از جهادگران این شهرستان برای خدمت رسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حسن عبدالله‌زاده فرمانده سپاه ناحیه لامرد بیان کرد: این افراد با تخصص‌های برق‌کشی، لوله‌کشی، بنایی، گچ‌کاری و جوش‌کاری، به مدت ۱۰ روز در روستای عیله منطقه شعیبیه در شهرستان شوشتر استان خوزستان مشغول به کار می‌شوند.

او با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادگونه این گروه جهادی با کمک ارگان‌ها و نهاد‌های خدمات‌رسان و انقلابی افزود: اولیت اصلی جهادگران در این اردو، ساخت، بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در جریان سیل اخیر است.

عبدالله زاده، برگزاری اردو‌های جهادی در کشور را نمونه‌ای بارز از اقدام برای خودسازی دانست و تصریح کرد: شاخصه بارز اردو‌های جهادی، تربیت نسلی مومن و انقلابی است که حافظ آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی و سدی محکم در مقابل تهاجمات دشمنان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد ادامه داد: تبیین موضوعات روز جامعه، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و اعتقادی جوانان، طرح مباحث اخلاقی و بصیرتی، بیان دستاورد‌های انقلاب و تبیین اهداف و مبانی انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوان با انقلاب را از دیگر محور‌های فعالیت جهادگران لامردی در استان خوزستان برشمرد.

او اضافه کرد: در بخشی از فعالیت گروه جهادی شهرستان لامرد در روستای سیل‌زده عیله در استان خوزستان، با کمک خیران شهرستان لامرد، برخی از اقلام موردنیاز خانواده‌های محروم این روستا خریداری و تحویل آنان داده شد.

عبدالله زاده اظهار کرد: این اقلام به ارزش بیش از ۲۰۰میلیون ریال، شامل کولرگازی، آبگرمکن، اجاق گاز و برخی دیگر از اقلام ضروری است.

انتهای پیام/ت

اعزام جهادگران لامردی به مناطق محروم سیل زده در خوزستان

برچسب ها: سپاه ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.