سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: حواشی مدیریتی تاثیری روی عملکرد ما ندارد/ انگیزه بازیکنان نساجی مرا به آینده امیدوار می‌کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: حواشی رخ داده در واگذاری سهام مدیریتی باشگاه نساجی، روی عملکرد و انگیزه بازیکنان تاثیری نگذاشته است.

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم و بازی های تدارکاتی پشت سر گذاشته، حضور بانوان در استادیوم، تعویق در شروع مسابقات لیگ برتر و ... توضیحاتی ارائه کرد. 

در مورد شرایط آماده سازی تیم نساجی و بازی‌های دوستانه اخیرتان توضیح بدهید؟

خدا را شکر تمرینات و بازی‌های خوبی انجام دادیم. در این ۵ یا ۶ بازی تدارکاتی آزمون و خطا کرده و شرایط تیم را بررسی کردیم و به شناخت نسبی از عملکرد بازیکنان رسیدیم. باید به این موضوع هم توجه کرد که بازیکنان زیادی به جمع ما اضافه شده اند و برخی نیز تیم را ترک کرده اند. امیدوارم در آینده با ثبات مدیریتی بازیکنان با فراغ بال برای بازی‌ها آماده شوند. به زودی ۲ بازی تدارکاتی نیز در نظر گرفته ایم و مقابل پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان به میدان خواهیم رفت.

نظر شما در خصوص حضور مجدد مالکان پیشین در راس امور مدیریتی باشگاه نساجی چیست؟

در کنار این اتفاق، ما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و مانند گذشته تمرینات را در ۲ نوت صبح و بعد ازظهر در زمین راه آهن انجام خواهیم داد. امیدوارم باشگاه از نظر مدیریتی و بخش‌های بحث ثبات بگیرد تا بازیکنان با قدرت و روحیه بیشتری خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده کنند. 

درخواست بازی دوستانه‌ای در شهر قائمشهر را به مسئولان داده اید تا بازیکنان به بازی در ورزشگاه شهید وطنی عادت کنند؟

بله درخواست داده ایم و خودم شخصا علاقه‌مند بودم تا این یک بازی دوستانه در قائمشهر تدارک ببینیم تا بازیکنان به بازی در استادیوم وطنی عادت کنند و با جو کلی ورزشگاه از جمله زمین چمن آشنا شوند. هنوز هم در تلاش هستیم تا یک بازی دوستانه با یک تیم خوب در قائمشهر برگزار کنیم تا بازیکنان یک بازی را نیز در ورزشگاه خانگی خود تجربه کنند.

آیا به تعویق افتادن افتادن مسابقات لیگ برتر به شرایط بدنی بازیکنان و تفکرات کادر فنی آسیب و ضرر وارد نکرده است؟

ضرر که نمی‌توان گفت به تیم ما وارد شده، بلکه تیم‌ها اکنون به دلیل تعویق افتادن مسابقات بلاتکلیف شده است، مطمئنا اگر تاریخ دقیقی برای شروع مسابقات به ما اعلام می‌شد شرایط کمی فرق می‌کرد. اما به هر حال گفته شد روز بیست و نهم بازی‌ها شروع می‌شود که همین موضوع می‌تواند تکلیف تیم‌های لیگ برتری را برای آماده سازی مشخص کند چرا که فرصت دارند تا تمرینات را تا آن روز خاص پیگیری کنند.  

بازیکنان به لباس‌های تهیه شده توسط خریدار قبلی معترض بودند، چه چیزی باعث مخالفت آن‌ها  به این مورد شد؟

به هر حال در تیمی که حواشی زیادی را از سر گذرانده نباید انتظار یک تیمی با شرایط ایده آل را داشت. اما در هر حال بازیکنان ما نهایتا شرایط را درک کرده و از جان و دل برای بهتر شدن شرایط نساجی و تیم تلاش می‌کنند. بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و روی برخی چیز‌ها چشم پوشی کرده اند این را می‌توانم بگویم که شاگردانم با انگیزه بالا و میل زیاد تمرینات را دنبال می‌کنند و در شرایط خوبی به سر می‌برند. همین انگیزه مرا به آینده امیدوار می‌کند.

گفته می‌شود ورود بانوان به زودی به استادیوم‌های فوتبال آزاد خواهد شد، نظر شما در این باره چیست؟

به نظر من حضور بانوان به لیگ کمک می‌کند. خانم‌ها قشری از جامعه ما هستند و زمان‌هایی که به حضورشان احتیاج بود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند. اگر عرف جامعه رعایت شود مطمئنا ورود بانوان به استادیوم‌های ورزشی اتفاق خوبی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

بهروان: برای پرداخت طلب بازیکنان سابق نساجی پولی به دست ما نرسیده است

ماجرای جدایی عاشوری از نساجی چه بود؟

میرزازاد: می‌خواهم گلر تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد


انتهای پیام/

اظهارات مهاجری در خصوص آخرین وضعیت نساجی مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.