سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیگر:

موقعیت‌های گلزنی را هدر دادیم

مربی پارس جنوبی بوشهر گفت: موقعیت‌های فراوان گلزنی را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم مسیگر که تیمش امشب سه بر یک مقابل مهمان و رقیب دیرینه خود گلساپوش یزد شکست خورد، در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی، بخت با تیم ما یار نبود و خودم چندین فرصت گلزنی را نتوانستم به گل تبدیل کنم.

او در همین حال به داوری‌های فوتبال ساحلی انتقاد کرد و گفت: امسال داوران در حق پارس جنوبی کم لطفی کردند و در برخی از بازی‌ها به ضرر این تیم سوت زدند.

وی گفت: برای نمونه در بازی هفته گذشته با دادن کارت اشتباه به مصطفی کیانی باعث شدند در دیدار حساس امشب او در تیم حضور نداشته باشد.

مسیگر بیان کرد: با این حال تا روز پایانی بازی‌ها برای پیروزی برابر حریفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

در حد جهانی بازی کردیم

در همین سرمربی گلساپوش یزد، بازی امشب را ۶ امتیازی خواند و گفت: برای پیروزی در این بازی برنامه داشتیم و روی تمام تاکتیک‌های تیم حریف کار کرده بودیم.

مهدی میرشمسی با ابراز امیدواری برای رسیدن به قهرمانی، افزود: امشب مقابل پارس جنوبی در حد جهانی ظاهر شدیم.

او بیان کرد: پیروزی برابر پارس جنوبی در خانه، کار هر تیمی نیست زیرا علاوه بر شرایط آب و هوایی، این تیم تعداد زیادی ملی پوش دارد.

 سرمربی گلساپوش یزد معتقد است: در دیدار امشب پارس جنوبی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد و یک بازی حساس را به میهمان خود واگذار کرد.

میرشمسی گفت: تیم ما چند دیدار حساس و مهم در مسیر قهرمانی دارد که برای رسیدن به هدف اصلی خود باید در همه بازی‌های پیش رو پیروز شویم.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.