سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار نهاوند خبر داد:

تخلف آشکار در سراب گیان

فرماندار نهاوند گفت: دریافت پول از مردم و خانواده‌ها بابت نشستن در سراب گیان تخلف است و با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند در بازدید از سراب گیان نهاوند به دنبال شکایت‌های مردمی از این مکان اظهار داشت: وضعیت این مکان گردشگری را از نزدیک دیدم انتقاد شدیدی دارم از عدم نظارت در مدیریت سراب گیان غرفه داران موجب نارضایتی مهمانان و مسافران شده اند.

وی گفت: برای دومین بار طی سه روز گذشته است که به دنبال شکایت مردمی و گردشگران و مسافران تابستانی به سراب گیان رفت و آمد می‌کنم و از نحو مدیریت و اوضاع نابسامان غرفه داران و رفتار آنان به شدت انتقاد دارم.

ناصری افزود: متولی سراب گیان سکو و آلاچیق‌های را که دولت برای رفاه و آسایش مهمانان و مسافران احداث کرده است بنا بر کدام قانون و حقی به بعضی‌ها اجازه داده است، تبدیل به غرفه کرده  و از مردم پول خارج از عرف دریافت می کند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: ما برای احداث هر غرفه به مساحت ۱۲ متر مربع مجوز صادر کردیم، ولی در بازدید میدانی مشخص شد، هر غرفه‌ای سرخود هر چه فضا دوست داشته اشغال کرده است و در داخل محوطه سراب و حریم آب تخت زده اند و آن‌ها را با قیمت‌های سنگین به مردم و مسافران کرایه می‌دهند.

ناصری ادامه داد: از یک طرف ما مردم ایران را دعوت می‌کنیم تا از مراکز گردشگری و سراب‌های ما بازدید کنند، از طرفی با برخی اقدامات خود سر و غیر قانونی کاری می‌کنیم آن‌ها ناراحت شوند.

مراد ناصری در ادامه بازدید از سراب‌ها و نقاط گردشگری نهاوند از سراب فارسبان نهاوند بازدید کرد و از نزدیک با مهمانان و مسافران حاضر در سراب فارسبان دیدار و گفتگو کرد و نحو خدمات رسانی، نقاط ضعف و کمبود‌های موجود در این سراب را جویا شد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آنچه مشخص است ظرفیت و پتانسیل نقاط گردشگری نهاوند خصوصا سراب‌های نهاوند در سال‌های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و به آن کمتر توجه شده است.

فرماندار نهاوند، ادامه داد: در طول ۱۶ ماه گذشته بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سراب‌های گیان، فارسبان و گاماسیاب برای ایجاد زیر ساخت‌ها لازم مانند، احداث آلاچیق، سکو، سرویس بهداشتی، آسفالت راه دسترسی، روشنایی جاده ورودی و رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه هزینه شده است.

مراد ناصری افزود: در حوزه سراب فارسبان نیز راه دسترسی و ورودی این سراب زیر سازی و آسفالت، روشنایی سایت سراب و احداث آلاچیق و سکو انجام شده است و احداث سرویس بهداشتی و باکس‌های زباله نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/د.ا

گرفتن پول از مردم برای نشستن در سراب گیان تخلف آشکار است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.