سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنیعی‌فر: قرارداد بازیکنان نساجی به زودی ثبت خواهد شد/ تلاش می‌کنیم تمرینات را به قائمشهر منتقل کنیم

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: در همین هفته قرارداد بازیکنان جدید تیم نساجی در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد.

فرهاد صنیعی‌فر یکی از مالکان باشگاه نساجی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در چند وقت اخیر تیم فوتبال نساجی بطور کامل تمرینات خود را پیگیری کرد. ما بازهم به مدیریت باشگاه نساجی بازگشتیم و درصدد این هستیم تا برنامه‌های فشرده مدیریتی را برای نساجی تدوین کنیم.

او افزود: فکر می‌کنم همه چیز به خوبی جلو برود و مانند سال‌ها قبلی که در خدمت باشگاه نساجی بودیم طبق روال کار‌ها پیش برود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مردم و هواداران از ما راضی باشند.

قرارداد بازیکنان به زودی ثبت خواهد شد

صنیعی‌فر در مورد ثبت قرارداد بازیکنان نساجی که به دلیل مشخص نبودن وضعیت مالکیت به تعویق افتاده بود عنوان کرد: در این هفته بازیکنان قرارداد خود را رسمی خواهند کرد. به زودی مشکلات برطرف خواهند شد. به بازیکنان قول دادیم در این هفته بخشی از مطالباتشان را پرداخت کنیم. در همین هفته چک‌ها تقدیم بازیکنان خواهد شد تا با یک روحیه خوب به استقبال لیگ برتر بروند.

تلاش می‌کنیم تا تمرینات نساجی به قائمشهر منتقل شود

صنیعی‌فر در خصوص انتقال تمرینات نساجی به قائمشهر یا ساری به جای تهران اظهار کرد: مطمئنا اگر از لحاظ سخت افزاری شرایط مهیا باشد، بهترین اتفاق می‌تواند انتقال تمرینات نساجی از تهران به قائمشهر یا ساری باشد. اگر این اتفاق بیافتد بازیکنان بومی بیشتری در تمرینات نساجی حضور پیدا می‌کنند و هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

کادرفنی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند

او گفت: کادرفنی با قدرت به تلاش خود ادامه می‌دهد. این کادر قوی است و ما هیچ چیز ناخوشایندی از آن‌ها ندیده ایم. مهاجری جزو مربیان زحمتکش و پرتلاش ما است.

نساجی مدیون هواداران است

او در خصوص هواداران پرشمار نساجی مازندران گفت: نساجی مدیون هواداران است. قائمشهری‌ها عرق خاصی به این تیم دارند و من نیز شخصا مجذوب این تیم هستم به طوری که نساجی را در قسمتی از خاطراتم حک می‌کنم و هرگز نمی‌توانم آن را از خودم جدا کنم، چون قسمتی از قلب و خاطراتم است.


بیشتر بخوانید:

ماجرای جدایی عاشوری از نساجی چه بود؟

میرزازاد: می‌خواهم گلر تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد

دلیل غیبت بازیکن لیگ برتری در تمرینات مشخص شد

تکلیف مالک نماینده مازندران در لیگ برتر امروز مشخص می‌شود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.