او، شناسایی فضای بازار با روشهای نوین را گام اول در فروش حرفهای دانست و افزود: یک مدیر حرفهای فروش باید اصول و چارچوب فروش و بازار را مهندسی کند و این با شاخصهای سنتی قدیمی میسر نمیشود استراتژیهای قدیمی فروش در جذب مخاطبان نخنما شده است.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان، هدف مرکز آموزش بازرگانی از برگزاری این همایش را سوق دادن مدیران و کارشناسان فروش در به کارگیری از ابزارها و استراتژیهای نوین و حرفهای اعلام کرد و گفت: یادگیری مسائل فنی و تکنیکهای اصولی فروش و نوآوری در متقاعدسازی جامعه هدف برای کلیه مدیران کارخانجات و صنوف و بازاریابان داخلی و خارجی یک ضرورت است که این مرکز در اجرای رسالت اجتماعی خود، به صورت زنجیره وار به آموزش آن با استفاده از اساتید برجسته و کارآزموده میپردازد.
روهام قلیچی، با بیان اینکه اگر کالا و خدمات خود را به صورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود زباله تولید کرده ایم، افزود: برای جلوگیری از افزایش زباله باید از کهنه ماندن خارج شویم و همزمان با سلیقه بازار و متناسب با مخاطب، محصول و خدمات را ارائه و سرعت را نیز چاشنی کار کنیم تا با بقای نسبی ادامه مسیر مطلوبی داشته باشیم.
او، با ابراز خرسندی از حضور بسیار پرشور مدیران و کارشناس فروش در این همایش اعلام و تصریح کرد: این استقبال نشانگر پتانسیلهای انسانی ارزشمند و تعالی نگر در صنف و صنعت استان است و عزم این مرکز را در برگزاری سلسله وار آموزشها راسختر از گذشته میکند.
انتهای پیام/م.ع