سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار فرمانده نیرو‌های ویژه آمریکا درباره افزایش تعرض جنسی میان نظامیان

فرمانده نیرو‌های ویژه ارتش آمریکا در نامه‌ای به فرماندهان خود درباره افزایش موارد تعرض جنسی و استعمال مواد مخدر در میان این نیرو‌ها هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی، دریادار کولین گرین، فرمانده ارشد نیرو‌های ویژه آمریکا موسوم به «سیل»، در نامه‌ای به فرماندهان تحت فرمان خودش درباره افزایش موارد تعرض جنسی و استعمال مواد مخدر در میان نیرو‌های ویژه ارتش این کشور هشدار داد و گفت این کشور در این خصوص با مشکل مواجه است.

نسخه‌ای از این نامه به دست خبرنگاران شبکه سی‌ان‌ان رسیده است و در آن دستوراتی به فرماندهان نیرو‌های ویژه آمریکا داده شده است تا بر اساس آن‌ها استاندارد‌های اخلاقی را در میان نیرو‌هایشان حفظ کنند.

فرمانده ارشد نیرو‌های ویژه آمریکا در نامه خود نوشته است: ما یا در این زمینه مشکل فرهنگی داریم یا مشکل عدم رعایت نظم و اصول را داریم ولی این مسئله باید به سرعت مورد توجه قرار بگیرد.

این اظهارات فرمانده ارشد نیرو‌های ویژه آمریکا در حالی مطرح شده است که چند روز پیش یکی از نظامیان سابق عضو نیرو‌های ویژه آمریکا به تعرض جنسی به کودکان متهم شد. نیرو‌های ویژه آمریکا به دفعات به اتهاماتی مانند ارتکاب جنایات جنگی و تعرض جنسی متهم شده‌اند.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که همه اعضای نیرو‌های ویژه آمریکا در زمان استقرار در عراق مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند. این نیرو‌ها به تعرض جنسی هم متهم شده‌اند.

فرماندهی نیروی ویژه آمریکا تایید کرده است که هفت تیم از نیرو‌های ویژه این کشور را در عراق به علت عدم رعایت اصول به آمریکا فراخوانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، پنتاگون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.