سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان:

فرسودگی ماشین‌آلات بزرگ‌ترین دغدغه راهداری دامغان است

حسین ابوطالبی گفت : فرسوده بودن ماشین‌آلات به‌عنوان بزرگ‌ترین دغدغه این اداره است و نوسازی ادوات اعتبار بسیار زیادی می‌خواهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان ضمن بیان اینکه با توجه به کم بودن اعتبارات، هزینه بالای نگهداری ماشین‌آلات بزرگ‌ترین دغدغه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان است، گفت : ماشین‌آلات این حوزه بسیار فرسوده است.

وی افزود: سال گذشته  از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان سمنان چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان اختصاص یافت که از این میزان ۲۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات توسعه متوازن بوده است.

رئیس حمل‌ونقل و راهداری دامغان گفت: امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان سمنان، توسعه متوازن و سه درصد نفت به حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان اختصاص یافت که نسبت به سال قبل در بحث اعتبارات با کاهش روبرو هستیم.

ابوطالبی از وجود یک هزار و ۱۰۹کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان خبر داد و افزود: ۵۰ درصد از راه‌های استان سمنان در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار دارد همچنین ۴۰ کیلومتر از راه اصفهان- جندق- دامغان بر اساس تقسیمات کشوری از حوزه راه‌های استان اصفهان منفک و به راه‌های دامغان افزوده شد.

وی گفت: اصلاح نقاط سیل‌زده، اصلاح راه و جاده‌های روستایی، اصلاح نقاط حادثه خیز و جمع آوری تابلو‌های فرسوده و نصب تابلو‌های جدید از اقدامات انجام شده از سوی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان در چهار ماهه نخست سال‌جاری بوده است.

انتهای پیام/ح

کاهش اعتبارات در سال ۹۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.