سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره دامپزشکی گرمسار:

بخش توزین متمرکز کارخانه دارو‌های دامی گرمسار افتتاح شد

سعید دهقانی گفت: بخش توزین متمرکز دارو‌های دامی با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید دهقانی رئیس اداره دامپزشکی گرمسار در حاشیه افتتاح فاز توزین متمرکز دارو‌های دامی گرمسار با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه فاز توزین متمرکز و بخش سمپلینگ واحد تولیدی دارو‌های دامی در گرمسار افتتاح شد، گفت: این واحد از فناوری بومی بهره می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با تکمیل این پروژه ۱۰ نفر از متخصصان دارویی و شیمیست‌های دارویی صاحب شغل شدند و روزانه دو تن ماده اولیه و کمکی برای تولید انواع دارو‌های دامی نمونه‌برداری می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی گرمسار ارتقای کارایی مکانیسم‌های توزین هدفمند را ازجمله اهداف مهم این پروژه برشمرد و گفت: افزایش توان تکنیک‌ها و تکنولوژی دقیق توزین در تهیه دقیق محصولات و رسیدن به کیفیت و کمیت در بازار تولید داخل از دیگر اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود.

دهقانی با تأکید بر لزوم توسعه صادرات دارو‌های دامی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه گامی مؤثر در راستای افزایش توان کیفیت تولید و بسته‌بندی محصولات برداشته می‌شود و به‌تبع آن توسعه صادرات را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام / م

توسعه صادرات داروهای دامی با افتتاح بخش توزین متمرکز دارو‌های دامی در گرمسار

برچسب ها: دام پزشکی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.