سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ واعظی خبر داد؛

دو سارق گوشی قاپ تهران به دام افتادند

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی گفت: دو گوشی قاپ ۲۱ ساله قبل از ارتکاب به آخرین سرقت شان دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس واعظی رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی گفت: مدتی بود که سرقت از نوع گوشی قاپی توسط ترک تشین و راکب یک دستگاه آپاچی قرمز رنگ در محدوده این کلانتری شدت پیدا کرده بود.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس در این محدوده به صورت شبانه روزی فعال شدند تااینکه راس ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته ماموران این کلانتری حین گشت زنی دو نفر جوان سوار بر یک دستگاه آپاچی قرمز رنگ پلاک مخدوش را مشاهده کردند که راکب و ترک نشین آن قصد سرقت گوشی شهروندی را داشتند.

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی گفت: متهمان با دیدن پلیس سریعا از محل گریختند که خیلی زود توسط ماموران دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند و فرد ترک نشین در اظهارات خود صراحتا به قصد سرقت خود معترف شد و متهمان عنوان داشت ۲۰ فقره سرقت همراه همدستش مرتکب شده اند.

سرهنگ واعظی تصریح کرد: شکات به کلانتری فراخوان شدند که دو شهروند هنگام ورود به کلانتری دو متهم ۲۱ ساله را دقیق شناسایی کردند و در تجسس بدنی از سارقان دقیقا دو گوشی متعلق به دو شهروند از جیب هر دو متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی گفت: برای متهمان با شکایت مالباختگان پرونده‌ای تشکیل شده است و بررسی سرقت‌های احتمالی از دیگر شهروندان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.