سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ مرداد ماه ۹۸؛

سرقت گاو با پژو / پلمب ۹ حلقه چاه غیر مجاز در خاش

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۲ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه ۱۲ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت گاو با پژو

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: ساعت ۲ بامداد دیروز  ماموران بخش انتظامی "ساربوک" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قصرقند –نیکشهر محدوده روستای"چندوکان" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ که با سرعت بالا در حرکت بودند مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

او تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری می‌شود، که عوامل انتظامی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام بلافاصله به تعقیب آن پرداخته و پس از طی مسافتی آن را با قانون بکارگیری سلاح متوقف کردند.

سرهنگ لامعی گفت: پس از متوقف کردن خودرو از سه سرنشین خودرو یک قبضه قمه و یک قبضه کلت قلابی کشف و در بازرسی از قسمت صندوق عقب خودرو نیز یک رأس گاو بالغ حدوداً ۴۰۰ کیلویی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند بیان داشت: با توجه به تناقض گوئی‌های سرنشینان خودرو آن‌ها را به مقر انتظامی منتقل که همزمان مردی ۴۵ ساله از اهالی منطقه" کرد جوی" شهرستان قصرقند گزارش سرقت می‌کند.

او عنوان کرد: با مراجعه مالباخته به محل و شناسایی گاو متهمان که بین ۲۳ تا ۲۷ سال سن دارند به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت گاو در محدوده نخلستان منطقه کرد جوی اعتراف کردند.

او افزود: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و همدستان آن‌ها ادامه دارد.

پلمب ۹ حلقه چاه غیر مجاز در خاش

سرهنگ ابراهیم کوچک زایی  فرمانده انتظامی خاش گفت: به دنبال کم آب شدن شدید چشمه بزرگ شهرستان خاش که باعث بروز مشکلاتی برای کشاورزان منطقه شده است، براساس مصوبات شورای تأمین، طرح اجرای پلمب چاه‌های غیر مجاز در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا با همکاری سازمان آب منطقه‌ای شهرستان خاش ۹ حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی در روستا‌های "چدروک "، "اسپه" و "ده ریس" بخش ایرندگان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی پلمب شد.

سرهنگ کوچک زایی افزود: تخریب و پر کردن اینگونه چاه‌ها برای پیشگیری از خشک شدن سفره‌های آب زیر زمینی در جلوگیری از بحران آب صورت پذیرفته است و در بخش‌های دیگر شهرستان نیز ادامه خواهد داشت.

دستگیری سارق منزل در زابل 

سرهنگ غلامرضا میرشکاری جانشین انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی گزارش سرقت منزل در یکی از خیابان‌های سطح شهر رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار که در همان محدوده زندگی می‌کرد مظنون شدند.

او تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات در خصوص دست داشتن این فرد سابقه دار در سرقت منزل دیروز با هماهنگی قضائی او را در اقدامی غافلگیرانه هنگام استراحت در منزلش دستگیرکردند.

سرهنگ میرشکاری تصریح کرد: متهم که مردی ۳۳ ساله و معتاد است در بازجویی‌های اولیه، منکر ارتکاب هر گونه جرمی شد ولی با توجه به دلایل و مستندات ارائه شده از سوی پلیس، به سرقت منزل اعتراف کرد.

او عنوان کرد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در هفته گذشته در سطح شهر زابل متهم در چندین مرحله بازجوئی‌های فنی به عمل آمده به ۴ فقره سرقت دیگر منزل نیز در خیابان‌های رسالت، کارگر و محله شیخ آباد اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان زابل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

توقیف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهرستان

سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: دیروز  یکی از تیم‌های پلیس آگاهی شهرستان مهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر مهرستان به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: خودرو کامیونت توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.