سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین آکادمی داوران جوان کشور در مشهد آغاز به کار کرد

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: نخستین آکادمی داوران جوان کشور در مشهدمقدس کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن حیدری دبیر و سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی داوران فوتسال استان، اولین آکادمی داوران جوان کشور با حضور ۷۰ نفر از جوانان بومی فعالیت خود را آغاز کرد.

او تصریح کرد:شرکت‌کنندگان در این دوره بر اساس معرفی شهرستان‌ها و همچنین آنالیز کمیته داوران انتخاب شده‌اند، امروز و در مرحله نخست، ۳۵ نفر و در مرحله دوم نیز ۳۵ نفر دیگر در کلاس‌ها حاضر خواهند شد؛ آموزش‌ها توسط استاد رجبی، مدرس داوری رسمی فیفا و AFC ارائه می‌شود.
 
دبیر و سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: در این مرحله داوران از نظر علمی و آمادگی جسمانی آنالیز و پایش می‌شوند.

حیدری افزود: تمامی شرکت‌کنندگان زیر ۲۵ سال سن دارند، فعالیت داوران به صورت هفتگی رصد و نمرات آن‌ها جمع‌آوری می‌شود که در صورت مشاهده ضعف در عملکرد، از کلاس‌ها خارج می‌شوند و در طرف مقابل امکان ورود افراد جدید به آکادمی نیز وجود دارد.

او ادامه داد: هدف آغاز به کار این آکادمی، تقویت بنیه داوری فوتسال خراسان رضوی یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های مدیریت جدید هیات فوتبال استان بوده و به زودی برنامه‌های پیش‌بینی شده در زمینه فوتبال و بانوان نیز اجرایی خواهد شد.

دبیر و سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: داوری خراسان رضوی همچون رشته فوتبال، باید نمایندگان بیشتری در رشته فوتسال نیز داشته باشد و لذا به جد پیگیر ارتقای کیفی و کمی داوران در این رشته هستیم و برنامه‌های خوبی نیز پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام//ع.م
 

آغاز به کار نخستین آکادمی داوران جوان کشور در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.