سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین جزئیات امدادرسانی به اتوبوس حادثه دیده دانشجویان در محور تفت به شیراز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آخرین جزییات امداد رسانی و اسکان اضطراری به دانشجویان حادثه دیده اتوبوس در محور تفت به شیراز را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ظهر دیروز یک دستگاه اتوبوس که حامل ۴۰ دانشجو و راهی شیراز بود در کیلومتر ۴۰ محور تفت به شیراز ابتدای گردنه علی آباد دچار حادثه شد.

حرازی زاده یزدی گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاویدالاثر متوسلیان تفت، پس از اطلاع از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC)،  با یک دستگاه آمبولانس و سه نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند.


بیشتر بخوانید :  حریق اتوبوس دانشجویان لارستانی در گردنه علی آباد 


او با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشتیم، عنوان کرد: تعدای از دانشجویان به علت ترس و گرمازدگی توسط عوامل امدادی اورژانس به درمانگاه علی آباد انتقال یافتند که پس از اقدامات اولیه درمانی به همراه سایر دانشجویان جهت اسکان و اقدامات بعدی به اردوگاه شهدای امدادگر هلال احمر استان در منطقه علی آباد منتقل شدند.

حرازی زاده با بیان اینکه اسکان اولیه و تغذیه و غذای گرم جهت رفاه این عزیزان توسط عوامل امدادی هلال احمر فراهم شد، عنوان کرد: با حضور نماینده هلال احمر و نماینده دانشگاه آزاد استان در محل اسکان دانشجویان و هماهنگی‌های صورت گرفته، دانشجویان با دو دستکاه اتوبوس vip راهی شیراز شدند.

این مقام مسئول گفت : کلیه عوامل امدادی هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و نیروی انتظامی و نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان در همان ساعات اولیه در  محل حادثه حضور داشتند .

انتهای پیام/ غ

اسکان اضطراری به مسافران اتوبوس حادثه دیده در محور تفت به شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.