سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۵۱۲ بازدید ایمنی در شهرستان ساری

رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: ۵۱۲ مورد بازدید ایمنی تیرماه امسال از اماکن مختلف شهر ساری انجام شد.

هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۵۱۲ مورد بازدید ایمنی تیرماه امسال از اماکن مختلف شهر ساری انجام شد، گفت: از ۴۳۵ واحد مسکونی، ۳۲ واحد تجاری و ۴۵ واحد از ادارات، سازمان‌ها در شهر ساری بازدید ایمنی انجام شد.

او با اشاره به اهمیت بازدید ایمنی در پیشگیری از حوادث و قدردانی از تلاش بی وقفه کارشناسان در این زمینه، افزود: ارائه ۱۱ گواهی حریق و ۱۷ گزارش کارشناسی شده بنا به درخواست مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و شهروندان حادثه دیده از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و خدمات ایمنی این سازمان در تیرماه امسال بوده است.

هاشمی با اشاره به بازدید مستمر کارشناسان از ادارات، مدارس، تکایا و مساجد و سایر اماکن، گفت: رعایت دستورالعمل ایمنی صادر شده از سوی متولیان، مسئولان و هیات امنای اماکن الزامی است.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری با بیان اینکه بیش از ۷۵ تا ۸۰ درصد حریق‌ها قابل پیش بینی و پیشگیری هستند، افزود: در صورت رعایت صحیح دستورالعمل ایمنی و آتش نشانی در ساخت و ساز‌ها و بنا‌ها و استفاده از سیستم‌های اعلام حریق و اطفای حریق و همچنین استفاده درست از ادوات و تجهیزات آتش نشانی بکار رفته در آن و آموزش و تمرین کافی و مداوم، می‌توان خسارات و تلفات حریق‌های غیر قابل پیش بینی را نیز به حداقل ممکن کاهش داد.

انتهای پیام/ م

تلاش آتش نشانان ساروی در ۵۱۲ عملیات

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.