سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان سوختگی گلستان کرمانشاه

وزیر بهداشت از بیمارستان سوختگی گلستان کرمانشاه بازدید کرد و از بهره‌برداری از مرکز حوادث و سوانح مغزی کرمانشاه در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،وزیر بهداشت به منظور افتتاح بیمارستان قدس شهرستان پاوه و بازدید از پروژه‌های عمرانی و مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان کرمانشاه جمعه شب وارد کرمانشاه شد.

بازدید از پروژه‌های عمرانی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، بازدید از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان‌های شهدا سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب از برنامه‌های سفر دکتر نمکی به استان کرمانشاه است .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از مرکز حوادث و سوانح مغزی کرمانشاه در هفته دولت خبر داد.

 سعید نمکی در بازدید از مرکز سوختگی گلستان بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اظهار داشت: در طرح تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) قرار است ۲۰۰ تخت جدید به این بیمارستان اضافه شود که تعدادی از آن برای بخش خصوصی، تعدادی برای بخش c.c.u و تعدادی برای اتاق عمل در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مرکز حوادث و سوانح مغزی این بیمارستان هم که تجهیزات آن از تهران به این مرکز منتقل می‌شود و در غرب کشور هم بی‌نظیر است در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در حال حاضر استان کرمانشاه در حال تبدیل شدن به یک مرکز ارجاع برای سایر استانهاست و همچنین این استان در آینده‌ای نزدیک به مرکزی برای جذب توریسم درمانی تبدیل می‌شود.

گفتنی است، برای راه‌اندازی مرکز سوختگی گلستان بیمارستان امام رضا (ع) بیش ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و از سال ۹۱ این مرکز کار خود را آغاز کرده است

انتهای پیام/د

افتتاح بیمارستان قدس

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.