سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرد محکوم به حبس ابد همسرش را هنگام ملاقات در زندان کشت

کیفرخواست مرد زندانی که در ملاقات حضوری همسرش را به قتل رسانده بود صادر شد تا بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه بایستد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت یک ظهر چهارشنبه ۲۱ فروردین گزارش قتلی در زندان قزل حصار به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. مرد جوانی که محکوم به حبس ابد بود، در ملاقات حضوری همسرش را به قتل رسانده و پس از آن اقدام به حلق آویز کردن خودش کرده بود، اما با حضور مأموران زندان از مرگ نجات یافت.

با اعلام این گزارش بلافاصله بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی زندان شدند.

مرد ۳۳ ساله که به‌جرم قاچاق هروئین ابتدا به اعدام محکوم و پس از عفو حکم حبس ابد گرفته بود در تحقیقات به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من همسرم را به خاطر بی‌مهری‌هایش کشتم. چراکه به حرفم توجه نمی‌کرد. از او خواستم در تهران بماند، اما او به محل زندگی خانواده‌اش در شهرستان رفت.

من به‌خاطر رفاه بیشتر همسر و پسر ۱۰ ساله‌ام دست به قاچاق زدم وگرنه خودم نیاز به پول نداشتم. بار‌ها سردی رفتارش را تحمل کردم تا اینکه چندی قبل نقشه قتل اش را کشیدم. با او تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم خودکشی کنم و از او خواستم برای آخرین بار به ملاقاتم بیاید. قصد داشتم او را خفه کنم، اما زمانی که سوار اتوبوس حمل زندانیان شدم چشمم به یک تیزی افتاد. آن را برداشتم و زمانی که همسرم به ملاقاتم آمد او را با چند ضربه به قتل رساندم و بعد هم اقدام به خودکشی کردم که موفق نشدم.

بدنبال اعترافات مرد جوان اولیای دم مقتول با طرح شکایتی خواستار قصاص متهم شدند و همچنین پسر ۱۰ ساله مقتول که به سن قانونی نرسیده بود از پدربزرگش که قیم اوست خواست تا از طرف وی برای پدرش قصاص بخواهد.

با درخواست اولیای دم، کیفرخواست او از سوی بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران صادر شد و مرد جوان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهد رفت.

منبع:ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
خانم_وکیل
۱۷:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
کاش به جای اینکه فقط دنبال اعدام و حبس و ... باشند . به مسائل روانی هم توجه میکردند.. متاسفانه بیشتر قتل های امروز ناشی از هیجانات و جنون آنی است که ریشه در زندگی های امروزی داره وگرنه آمار قتل و تجاوز توی کشور به این سرعت رشد نمیکرد .. کاش به جای پاک کردن صورت مسئله؛ برای اصلاح این رفتارها به صورت بنیادین چاره ای میکردند..قاتل ها ؛ قاچاقچیان؛و.. همگی انسان هستند پس چرا به این راه کشانده شدند؟!؟!
H
۱۱:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
کسی که اینقدر بی رحم و سنگ دل باشد و با نیت قبلی یک انسان را به قتل برساند سزایش مرگ است
رسوال
۱۷:۳۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
جالب بود
M
۱۴:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
مرغ نکشتن که هی ببخشید ببخشید سزای اینجور مرداها اعدام هست و تمام اگ اعضای خانواده خودتونم ب قتل برسونن انقدر راحت نظر میدین و تقاضا بخشش میکنید وظیفه مرد تامین نیاز،های همسرو فرزنداشه اینکه ایشون بدترین راهو برای تامین خانوادش انتخاب کرده مربوط ب خودشه کسی ک همسرشو بکشه و فرزندشو یتیم کنه مشخصه چقدر بفکر استحکام خانوادش بوده بهتره ب جای قضاوت یکم فکر کنید شاید دیدین حرفاتون ب شعور خودتونم لطمه زد.
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
ای لعنت آخه چرا در محل ملاقات تبر وجود داشته مگه اونجا شاخ و برگ هیزم می شکنن
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
آقای نجفی رابخشیدن اینوهم ببخشن
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
نباید زندانها اینقدر بی در وپیکر باشند!!!!!!!!!!!!!!!
آذر
۱۳:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
خدا رحمان و رحیم است .خانواده اش،او را ببخشد و فرصت زندگی به او و پسرش،را بدهند .همونطور که گفت بی مهری همسرش او را وادار به انجام اینکار کرده ..برایش دعا میکنم
علیرضا
۲۳:۱۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
یا منتقم
عمار
۱۲:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد : اگر انسان مظلوم و بی گناهی را به قتل برسانید همانند آن است که تمامی انسانها و انسانیت روی کره زمین را به قتل رسانده اید انقدر از دیدگاه قرآن کریم و مقدس جرمش در پیشگاه و درگاه خداوند جل جلاله منفور و زیاد و سنگین است و بر عکسش هرکس انسان بی گناه و مظلومی را که مورد ظلم و ستم و طوتئه و فتنه و دروغ و تهمت و پاپوش دوختن شیاطین خبیث ملعونین قرار گرفته از به قتل رسیدنش نجاتش دهند جایگاهشان نزد خداوندجل جلاله همانند این است که تمامی انسانها و انسانیت را نجات داده بر روی کره زمین و چه پاداش عظیمی نزد خداوند جل جلاله دارند این انسانهای عادل و شجاع و خردمند و بصیر . . والسلام و صلوات التماس دعا .
حمید
۱۲:۰۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
خدایا همه ما رو در عمل. آرامش عطا بفرما. خدایا همه را از بلا دور بفرما. خدایا کمک کن در موارد سخت زندگی به آرامی گذر کنیم. این جوان را به خاطر ندانسته بودنش ببخشای . که بخشاینده تویی. خدای خوبم روزهای سخت این جوان را هم آسان بگردان. ودرآخر خداوند حافظ و نگهدارنده ملت ایران باش