سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اقدامات انجام شده به سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان آخرین اقدامات امداد رسانی به مناطق سیل زده جنوب استان بر اثر بارش های مونسون و طغیان رودخانه های محلی را تشریح کرد.

راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اثر بارش های مونسون و طغیان رودخانه های محلی در ۸۸ روستای متاثر از سیلاب ۱۵۳۱ خانوار آسیب دید که به تعداد ۶۲۱۳ نفر خدمات امدادی ارائه شد و همچنین ۱۲۷ خانوار به تعداد ۵۱۵ نفر در چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

 راشکی افزود: ۱۲۴ دستگاه چادر، ۲۷۴ تخته موکت،۵۵۳ تخته پتو، هزار و ۴۱۴ بسته غذایی ۷۲ ساعته ، ۷۵۲ قوطی کنسروجات مختلف ، ۸۱۴ کیلوگرم برنج ، چای ، قند و شکر و حبوبات از جمله اقلام توزیع شده بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان است.

او ادامه داد: رها سازی ۱۲ خودروی گرفتار در سیلاب و ارائه خدمات امدادی به ۳۳ سرنشین این خودروها ، انتقال دو مادر باردار به بیمارستان از روستاهای صعب العبور و در محاصره آب ، انتقال ۷نفر مصدوم عقرب گزیدگی به مراکز درمانی از دیگر اقدامات انجام شده در سیلاب یک ماهه گذشته جنوب استان است.

او تصریح کرد: ۵۲۵ نجاتگر عملیاتی در قالب ۱۰۵ تیم ۸۸ روستای شهرستان‌های نیکشهر ، ایرانشهر، سیب و سوران ، مهرستان ، خاش ، سراوان، سرباز و فنوج را امداد رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در پایان گفت: خدمات امدادی به آسیب دیدگان با همکاری ۸۹ خودروی عملیاتی و یک فروند بالگرد و ۱۰ سورتی پرواز در مناطق صعب العبور در سطح استان صورت گرفت .

انتهای پیام/ع

امداد رسانی به سیل زدگان با تمام تلاش انجام شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.