سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز یازدهم مردادماه ۹۸؛

انفجار کپسول گاز در مشهد چهار مصدوم برجای گذاشت / کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در مرز تایباد 

مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید شادی مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت:  انفجار کپسول گاز پیک نیک در منزلی مسکونی واقع در بلوار شاهنامه مشهد منجر به مصدومیت چهار نفر از ساکنان این ساختمان شد.
 
 
او ادامه داد: در این حادثه یک اتاق شش متر مربعی در گوشه‌ای از حیاط یک منزل مسکونی به دلیل نشت گاز از پیک‌نیک دچار انفجار همراه با آتش‌سوزی شد.

مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: به دنبال این حادثه چهار نفر از ساکنان این منزل دچار مصدومیت شدند، که آتش نشانان ضمن مهار حریق، مصدومان را برای تحویل به عوامل اورژانس و انتقال به بیمارستان به بیرون منزل منتقل کردند.

شادی افزود: علت دقیق وقوع این حادثه و میزان خسارات مالی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
 

کشف  ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در مرز تایباد 

 
سردار ماشاء الله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این استان در هنگ مرزی تایباد در مسیر‌های ورود احتمالی قاچاقچیان کمین و با آن‌ها درگیر شدند.
 

او ادامه داد: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و تریاک و چهار گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.
 

کشف دو هزار قرص غیرمجاز در سبزوار

 
سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه خرید و فروش انواع قرص غیرمجاز در یکی از محلات سبزوار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار این فرد را شناسایی کردند.
 

او ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از واحد صنفی وی در یکی از محلات سبزوار تعداد دو هزار عدد قرص غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: مهتم دستگیر شده،  پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 

واژگونی کامیون حامل روغن نباتی در محور بردسکن به سبزوار

 
سرگرد حسن شاکری فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: در این حادثه که در کیلومتر ۱۷ بردسکن رخ داد، راننده و سرنشین کامیون مصدوم شده که با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان، ولی عصر بردسکن منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.
 
 
او ادامه داد: علت وقوع این واژگونی  عدم توانایی در کنترل وسرعت بالای راننده کامیون است.

 فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: ماموران آتش نشانی و پلیس راه این شهرستان برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر اقدام به پاکسازی محل حادثه کردند.
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.