سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور به موقع پلیس مانع از درگیری و نزاع جمعی در شادگان شد

فرمانده انتظامی شادگان گفت: ۴ نفر از عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهرستان، ماموران این فرماندهی به منظور بررسی موضوع به سرعت به منطقه اعزام شدند.

او بیان داشت: پس از حضور ماموران مشخص شد ۲ طایفه به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند و اقدام به تیراندازی کردند، که با حضور به موقع پلیس در محل حادثه درگیری خاتمه پیدا کرد.

سرهنگ جماشیانی اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه درگیری، موفق به کشف ۳ سلاح جنگی و ۶ سلاح شکاری غیر مجازی که در درگیری استفاده می‌شود، شدند.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه ۴ نفراز عاملان اصلی نزاع و درگیری که اقدام به تیراندازی کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

او در پایان با بیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع گسترش نزاع شد، اذعان داشت: برخورد با چنین مواردی یکی از وظایف پلیس است و پلیس با هرگونه ناامنی در جامعه قاطعانه برخورد می‌کند و افرادی که به هر دلیل دست به قانون شکنی میزنند، بدانند که عواقب سختی در انتظار آن‌ها است.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان تیراندازی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.