سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زبانه های آتش در کوه سورمه مهار شد + تصاویر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان قیروکارزین از مهار کامل آتش سوزی در دامنه های کوه سورمه قسمت پانیمه و رگ باشی این شهرستان خبر داد.

یعقوب نظریان مادوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: آتش سوزی در دامنه های کوه سورمه قسمت پانیمه و رگ باشی که از روز پنج شنبه دهم مرداد ماه در اطراف روستای خبیس فیروزآباد ارتفاعات آغاز و به سمت کوههای قیروکارزین پیشروی کرده بود، بصورت کامل مهار شد.

وی با اشاره به اعزام سریع نیروهای امدادی یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان قیروکارزین به این منطقه و اقدام فوری نیروهای اطفای حریق در این عملیات، افزود: با توجه به گستردگی این حریق، دمای بسیار بالا حاصل از آن، شرایط جوی منطقه و سرعت پیشروی آن به سمت نقاط دیگر شهرستان پس از پانزده ساعت تلاش بی وقفه از گسترش آن جلوگیری و آتش خاموش شد.

نظریان، در خصوص سطح و میزان خسارت تصریح کرد: بعد از انجام کارشناسی های لازم و برآورد های فنی میزان دقیق خسارت اطلاع رسانی خواهد شد.

وی، ضمن قدردانی از تمامی مردم که هنگام بحران همگام با منابع طبیعی در جهت حفظ و حمایت از طبیعت میکوشند، گفت: مردم درصورت مشاهده هر گونه حریق و تخریب و تصرف در عرصه های ملی با شماره تماس ۱۵۰۴یگان امداد جنگل و مرتع تماس حاصل کنند.

این عملیات با مدیریت رئیس ستاد بحران شهرستان قیروکارزین و حضور میدانی مسئولین ذیربط، اعضای پایگاه بسیج، دهیاران دهستان هنگام، نیروهای هلال احمر، عشایر، مرتعداران و اهالی روستا های همجوار انجام و با موفقیت به پایان رسید.

قیروکارزین در ۱۶۹ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/م

 آتش سوزی در دامنه های کوه سورمه

برچسب ها: حوادث ، منابع طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.