سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک خانم همدانی بر اثر شلیک تفنگ بادی زخمی شد

تیراندازی با تفنگ بادی در شهرهمدان یک خانم همدانی را مجروح کرد.

حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه تیر اندازی با تفنک بادی در بالای پشت بام موجب اصابت تیر بر بالای قلب یک خانم همدانی شد، افزود: ساعت ۲۱ روز چهارشنبه خبر جراحت یک زن به علت اصابت ساچمه تفنگ بادی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد و اورژانس مجروح را به بیمارستان بعثت منتقل کرد.

اوادامه داد: ماموان کلانتری ۱۱ شکریه در بیمارستان بعثت حضور یافته و در بررسی‌های مقدماتی دریافتند که این خانم در منزل یکی از بستگان نزدیک خود درحین تعریف و صحبت با صاحب خانه متوجه درد شدید از ناحیه شانه چپ (بالای قلب) شده که پس از آن دچار خونریزی شدید می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: پس از تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی و انتقال مصدوم به بیمارستان بعثت مشخص شد که علت بروز این خونریزی برخورد ساچمه یک تفنگ بادی ۵ میلی به این شخص است.

بشری خاطرنشان کرد: ماموران به محل حادثه واقع در خیابان بین النهرین مراجعه کرده و در بررسی‌ها متوجه می‌شوند که منزل شخص حادثه دیده در طبقه دوم قرار دارد و ساچمه از شیشه اتاق پذیرایی عبور و سپس به این فرد اصابت کرده است.

او ابراز داشت: در تحقیقات مشخص شد که خانه‌های مجاور این واحد حیاط دارد و بنابراین شلیک از این خانه‌ها امکان پذیر نیست.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: پس از بررسی کوچه مجاور متوجه یک آپارتمان مشرف به خانه فرد حادثه دیده می‌شوند که با هماهنگی قضایی وارد این آپارتمان شدند.

بشری اضافه کرد: پس از حضور در پشت بام این آپارتمان یک عدد سیبل دست ساز با آثار ساچمه‌های تفنگ بادی کشف شد و در تحقیق از همسایگان مشخص شد که این سیبل متعلق به یکی از ساکنان مجتمع است.

این مسئول بیان کرد: مرد ۴۸ ساله که به تازگی تفنگ بادی خریداری کرده بود به اینکه نیم ساعت قبل از بروز این اتفاق به پشت بام مراجعه کرده و در حال تمرین با تفنگ بادی بود اعتراف کرد.

بشری با بیان اینکه این مرد بازداشت و تحویل مرجع قضایی شد توصیه کرد: شهروندان از تیراندازی با تفنگ‌های ساچمه‌ای و بادی که به باور برخی مردم خطرناک نیستند پرهیز کنند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با همسر این خانم حادثه دیده به گفتگو نشست: آقای ع. ج ضمن قدردانی ازپیگیری به موقع وسریع ماموران پلیس گفت: متاسفانه همسرم همچنان در بستر و مراقبت ویژه است بطوری که بعلت درد شدید در ناحیه دست چپ حرکت دست به سختی انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: جراح متخصص بیمارستان از خارج گردن ساچمه از بدن همسرم خود داری کرد و علت را اینگونه اعلام کردند که اگر تیر را خارج کنند امکان آسیب به بافت‌ها ورگ‌های عصبی دست چپ وجود خواهد داشت واین موضوع همسرم وخانواده را نگران کرده است.

آقای. ع. ج که یکی از اهالی فرهنگ و هنر است گفت : هنوز پرونده درمراجع قضایی در جریان است.

انتهای پیام/ج

یک خانم همدانی بر اثر شلیک تفنگ بادی زخمی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.