سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنستانت: بازی جلوی مسی یک افتخار بود/ درباره بیماری ام شایعه درست کردند

بازیکن اسبق آث میلان در مصاحبه‌ای به اتفاقات ورزشی دوران زندگی اش و قرارداد با تراکتورسازی اشاره کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کوین کنستانت بازیکن گینه ای - فرانسوی اسبق تیم فوتبال آث میلان که سال گذشته با تیم فوتبال تراکتور تبریز قرارداد بست اما به دلیل مشکلات جسمانی قراردادش با این باشگاه به تعلیق در آمد در گفت‌وگو با  سایتonzemondial درباره زندگی فوتبالی اش و حضور در این تیم تبریزی صحبت کرد.

کوین، آیا همیشه می‌خواستی یک فوتبالیست حرفه‌ای شوی؟

من می‌خواستم در سن ۱۳-۱۴ سالگی یک فوتبالیست حرفه‌ای شوم. در آن زمان فهمیدم که فرصتی برای رسیدن به سطح عالی دارم. وقتی من اولین قراردادم را برای آرزوی توفیق امضا کردم، فکر کردم که می‌توانم این رویا را تحقق بخشم.

شما در سن ۱۴ سالگی به تولوز پیوستید، آنجا واقعا کار شما شروع شده است؟

من هفت سال را در تولوز گذراندم که یکی از زیباترین سال‌های زندگی من است. در آنجا فهمیدم که فرصتی برای تحقق رویای خود دارم. در آن جا کار من واقعا شروع شد، بله. من نیاز به بازی داشتم و آن‌ها به من فرصتی دادند. با افراد بزرگی روبرو شدم که مرا در مسیر درست نشان دادند. من به آن‌ها مدیون هستم.

دروازه ایتالیا به روی شما باز شد. این قهرمانی است که بیشترین توجه شما را به خود جلب کرده است؟

راستش، قهرمانی که همیشه من را به خود جلب کرده است،  وقتی ورونا به من نزدیک شد دریغ نکردم، نمی‌خواستم پله‌ها را بسوزانم. براگا نیز به من نزدیک شده بود، اما من ترجیح دادم برای ادامه تمرینم به  ورونا بپیوندم.

شما  به ورونا می‌رسید و در آنجا یک فصل خوب را سپری می‌کنید و در سال ۲۰۱۱، یک سال بعدهم به جنوا می روید؟

من ۶ ماه خوب در  ورونا گذراندم پس از آن هم با پیشنهاد خوب میلانی ها رو به رو شدم و به آن جا رفتم.

خیلی سریع بعد از یک فصل خوب به  آث میلان می روی آیا می‌توانیم از یک تقدیر صحبت کنیم؟

من مجبور شدم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به میلان بروم. نماینده من در آن زمان به من خبر می‌دهد که اگر سیدورف میلان را ترک کند، من روسونری خواهم شد. این اتفاق نیفتاد، اما بعد از یک فصل در جنوا، سرانجام به آث میلان پیوستم. برای من این یک رویا بود! ایتالیا با آث میلان معنی شد. این یک تقدیر عالی بود، نه فقط یک رویا، 

نظر شما در مورد میلان جدید که شکل می‌گیرد چیست؟

آن فصل رقابت با یوونتوس بسیار دشوار خواهد بود. میلان حتی اگر اخیرا اوقات سختی را تجربه کرده باشد یک باشگاه بزرگ است. اما نگران نیستم و فکر می‌کنم در ماه‌های آینده، آث میلان در جایگاه واقعی اش قرار خواهد گرفت.

سان سیرو از بین می‌رود. چطور از این خبر استقبال کردید؟

این به من آسیب رساند،  اما در پشت، ما می‌دانیم که یک پروژه واقعی وجود دارد، آن‌ها جاه طلبی‌های زیادی دارند، ما باید به جلو حرکت کنیم. سان سیرو استادیومی است که حتی اگر دیگر وجود نداشته باشد، از آن یاد می‌شود.

چه چیزی در کنار کاکا و رابینو در حال تحول است؟

صادقانه بگویم، وقتی به آنجا رسیدید، تعجب می‌کنید. شما وارد یک رختکن می‌شوید، فقط افسانه‌ها وجود دارند. هفته‌های اول خجالتی بودم. پس از آن همه چیز خوب شد، آن قدر فروتن که شما را تحت فشار قرار می‌دهند. کاکا اول رسید و آخرین نفری بود که تمرین را  ترک کرد. از نظر انسانی، این یک مدل است. این افتخار بود که با بازیکنی مثل کاکا  بازی کنیم.

شما نزدیک فیلیپ مکس بودید، مخاطب را حفظ می‌کردید؟

مثل برادر است، شخصیتی است که من دوستش دارم! من با بسیاری از بازیکنان خارج از فوتبال دوست نیستم، اما او خانواده است. همه کار‌ها را با هم انجام دادیم، دوستی بسیار خوبی داریم. به هر حال، هفته گذشته با هم بودیم. (خنده حضار)

آخرین سوال در مورد سفر شما به میلان جایی که خاطره خوبی را برای هواداران به جا گذاشتید. با بازی مقابل لیونل مسی چه نتیجه‌ای گرفتید؟

من واقعاً افتخار کردم که توانستم با بهترین بازیکن جهان روبرو شوم، هدف این بود که از دفاع خوب کار کنیم و بازی را بدست آورید.

برگردیم به شما. شایعات در مورد سلامتی شما منتشر شده است، می‌توانید به ما اطمینان دهید که همه چیز خوب است؟

شایعاتی مبنی بر وجود مشکل قلبی وجود داشت. این مشکل باید مرا متوقف می کرد. اما همه چیز اشتباه بود! سرانجام، من ماه ژانویه برای انجام معاینات دقیق تر به فرانسه بازگشتم. اما مشکل خاصی نبود دکتر به من گفت احتمالاً به دلیل استرس زندگی شخصی من قلب من دچار ضربان شدید شده است من حتی تست‌ها را تکرار کردم تا مطمئن شوم که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و می‌توانم کارم را ادامه دهم.

شما هنگا می که این مسائل مطرح شد در ایران بودید؟

بله، من قراردادم را با تراکتور فسخ کردم، زیرا آن‌ها این شایعه را مطرح کردند. آن‌ها به من پیشنهاد همکاری داده بودند.من با فیفا تماس گرفتم و تمام مدارک پزشکی لازم خود را برای آنها فرستادم تا نشان دهم شرایط خوبی دارم.

بنابراین، شما آزاد هستید. آیا می‌توانیم به زودی دوباره شما را در زمین  لوشامپیونه ببینیم؟

چرا که نه! من به دنبال یک پروژه جالب ورزشی هستم، من قبلاً خدا را شکر خوب زندگی کردم. من در تلاش نیستم که خود را در کشور‌های حوزه خلیج فارس یا هر چیز دیگری تبعید کنم. از لحظه‌ای که این یک پروژه جالب است و باعث می‌شود من از آن لذت ببرم، چرا که نه! من هیچ دری را نمی‌بندم، چه لیگ ۱، لیگ ۲، انگلیس ... می‌خواهم لذت ببرم.


بیشتر بخوانید:

قرارداد کوین کنستانت با تراکتورسازی فسخ شد

همه احتمالات نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریزی

بازیکن خارجی تراکتورسازی بار دیگر تست پزشکی داد


انتهای پیام/ 

اظهارات کنستات درباره مسائل فوتبالی دوران زندگی اش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.