سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره مرغوبترین انجیر ایران در گلوگاه

ششمین جشنواره مرغوبترین انجیر ایران از ۲۴ مرداد امسال در گلوگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رضا ترابی شهردار گلوگاه دبیر ششمین جشنواره مرغوبترین انجیر شهرستان گلوگاه گفت: امسال این جشنواره با ۷۰ غرفه در ساحل دریای شهرستان گلوگاه کار خود را آغاز خواهد کرد.

او افزود: معرفی محصول انجیر، جذب گردشگر در حوزه گردشگری داخلی و خارجی و جذب سرمایه گذار در حوزه صنایع تبدیلی از اهداف مهم این جشنواره است.

شهردار گلوگاه با بیان اینکه مرغوبترین گونه انجیر کشور متعلق به این شهرستان است، گفت: گونه انجیر زعفرانی، زیتونی، سیاه از بهترین انواع این گونه میوه است.

ترابی افزود: هم اکنون فروش میوه انجیر در بازده زمانی یک تا دو ماه صورت می‌گیرد که بسیاری از جوانان شهرستان در این زمان مبادرت به این شغل فصلی دارند و درآمد بسیار خوبی عاید آن‌ها می‌شود.

او گفت: فراوری انجیر گلوگاه با جذب سرمایه گذار و احداث صنایع تبدیلی موجب اشتغال زایی به صورت پایدار در این شهرستان و استان می‌شود.

شهردار گلوگاه افزود:ششمین جشنواره مرغوب‌ترین انجیر ایران، از ۲۴ مرداد بمدت ۴ روز در ساحل دریای گلوگاه برگزار می‌شود.

او گفت: ایجاد فضای شاد و مفرح برای بازدید کنندگان همرای با اجرای زنده موسیقی سنتی، نمایش کمدی، مسابقه و اهدای جوایز در هر شب از جمله برنامه‌های متنوع این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/آ

 

برگزاری جشنواره انجیر در گلوگاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.