سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر دیدگاه صادرات محور در توسعه و اشتغال پایدار

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: دیدگاه صادرات‌محور در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل گفت: دیدگاه صادرات‌محور در ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر است.

او افزود: زیرساخت‌های استان اردبیل نسبت به سایر استان‌ها ضعیف بوده ولی با توجه به اقدامات انجام‌یافته در سال‌های اخیر شاهد جهش بسیار عالی در تمام شهرستان‌های استان اردبیل خواهیم بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: حضور سالانه ۶ الی ۷ میلیون نفر گردشگر در استان اردبیل به همراه پتانسیل‌های بالقوه آن در حوزه گردشگری زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه فراهم کرده و در کنار آن این استان از لحاظ کشاورزی و صنعت نیز دارای پتانسیل‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی است و همجواری این استان با جمهوری آذربایجان نیز زمینه مناسبی را برای ارتباط با اروپا ایجاد کرده است.

وی گفت: در شرایط کنونی کشور، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار بانک‌ها قرار دارد البته این موضوع به شرطی است که تولیدات واحدهای تولیدی دارای بازار فروش مناسب بوده و توجیه اقتصادی داشته باشد.

انتهای پیام/ع

حضور سالانه ۶ الی ۷ میلیون نفر گردشگر در استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.