سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۱۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات مأموران انتظامی بخش گلباف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مأموران انتظامی بخش گلباف شهرستان کرمان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به مرکز استان با خبر و طی ۲ عملیات سد راه سوداگران مرگ شدند.

او در تشریح عملیات اول افزود: در این رابطه ماموران انتظامی بخش گلباف هنگام گشت زنی هدفمند و نامحسوس در جاده گلباف به ۲ دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و طی عملیاتی آن‌ها را متوقف کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها که یکی اسکورت و دیگری حامل مواد بود در مجموع ۱۵۲ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در خصوص عملیات دوم نیز بیان داشت: مأموران انتظامی این بخش با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک دستگاه خودرو پژو حامل موادمخدر به حوزه بخش گلباف مطلع شدند و با استقرار در ورودی شهر به یک دستگاه خودروی پژو دستور ایست دادند.

سردار ناظری با اشاره به فرار این خودرو از محل گفت: راننده این خودرو در مواجهه با تعقیب و مراقبت پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو در یک نقطه شهر از محل متواری می‌شود که در بازرسی از این خودور ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.