سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر سلامی:

خدمت به محرومان از اولویت‌های مهم سپاه پاسداران است

فرمانده کل سپاه گفت: خدمت به محرومان و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی ازاولویت‌های مهم سپاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،   سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه خط آهن خاش به زاهدان با قدردانی از تلاش‌های مستمر و شبانه روزی کارکنان قرارگاه خاتم النبیاء (ص) و تمام خدمتگذاران و دلسوزان در سپاه اظهار داشت: تلاش برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدائی، کمک به رونق اقتصادی، تولید و اشتغال و از همه مهمتر عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در دستور کار سپاه است.

او ادامه داد: تمام ارکان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی مقتدرانه برای سربلندی و عزت کشور می‌کوشند.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: بر حسب تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای کمک به توسعه منطقه محروم سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم تا اقدامات شایسته‌ای برای مردم منطقه انجام دهیم.

 سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه نیز با تشریح وضعیت اجرای پروژه خط آهن چابهار - زاهدان بیان کرد: این پروژه به طول ۷۲۰ کیلومتر و در ۸ قسمت و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال اجرا است.

۲ هزار و ۵۳۳ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و ۷۶۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب امروز/پنجشنبه/ با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار نقدی، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، معاونان استاندار و شماری از مسئولان استانی بطور همزمان در جنوب شرق کشور افتتاح و اهدا شد.

انتهای پیام/ع

اجرای پروژه‌های محرومیت زدائی در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: سپاه ، قطار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.