سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس فدراسیون تیراندازی:

طرح ملی همگانی تیراندازی در کشور اجرا می‌شود

رییس فدراسیون تیراندازی در قزوین گفت: طرح ملی همگانی تیراندازی با هدف توسعه این رشته و بسط آن در سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی در مجمع عمومی و سالانه فدراسیون تیراندازی گفت: طرح ملی همگانی تیراندازی هم اینک در مرحله جذب اعتبارات قرار دارد و از اول مهرماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گفته دادگر، این طرح ملی با هدف توسعه این رشته و بسط آن در سراسر کشور اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: پیشنهاد کرده ایم که ورزش تیراندازی همانند رشته والیبال در سطح کشور پشتوانه سازی شود، چون رشته والیبال هم اینک در دنیا جزو ۱۰ تیم برتر و در آسیا اول است.

این مسئول ورزشی افزود: ۳۰۰ پایگاه تیراندازی در سراسر کشور در این طرح فعال می‌شوند و برای آموزش هر فرد، مبغلی برای هزینه‌ها از قبیل ساچمه، تفنگ و مربی دریافت خواهند کرد.

دادگر اضافه کرد: در سال گذشته برای الکترونیکی کردن سالن‌های تیراندازی در سراسر کشور اقدام شده است، اما باید با اداره حقوقی فدراسیون هماهنگ‌های لازم صورت گیرد تا مشکلات حقوقی را در آینده نداشته باشیم.

او افزود: سال گذشته مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها از محل ۲۷ دهم درصد اعتبارات، کمک‌های مناسبی را به هیات‌های استانی داشتند، ولی برخی روسا نتوانسته اند این اعتبارات را جذب کنند.

دادگر تصریح کرد: برخی از هیات‌های استانی شتابزده برای افتتاح طرح‌ها و سالن‌های نیمه تمام تیراندازی اقدام می‌کنند که جالب نیست، چون بعد از افتتاح دیگر اعتباری برای تکمیل آن‌ها تخصیص نخواهد یافت.

او با بیان اینکه همواره برای پرهیز از حواشی و انسجام خانواده تیراندازی در سطح کشور تلاش کرده ایم، افزود: هم اینک بدهی ۱۸ میلیارد تومانی به جامانده از گذشته فدراسیون به وزارت دفاع، استان ها، هتل‌ها و دفاتر هواپیمایی گلوی فدراسیون را فشرده و نفس آن را تنگ می‌کند.

دادگرافزود: وارداتی بودن سلاح‌های فدراسیون، افزایش قیمت سلاح، کاهش اعتبارات فدراسیون و افزایش سرسام آور قیمت‌های محصولات مرتبط با این رشته نیز از جمله مشکلات فدراسیون تیراندازی هستند که باید برای حل آن‌ها با همکاری دستگاه‌ها اقدام شود.
او اضافه کرد: هم اینک در حساب فدراسیون اعتبار وجود دارد، ولی به دلیل پرداخت نشدن اظهارنامه مالیاتی فدراسیون در سال‌های گذشته حساب‌های فدراسیون مسدود شده است و ما ممنوع المعالمله و ممنوع الخروج شده ایم.

وی افزود: از سال ۹۶ تا سال قبل ۵۰ نفر از روسای هیات‌ها را به خارج از کشور اعزام کردیم، اما با توجه به سیاست‌های جدید وزارت خانه از اعزام‌های جدید محروم هستیم.

انتهای پیام/ک

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون تیراندازی در قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.