سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اساس اطلاعیه وزارت امور اقتصادی و دارایی؛

جذب تعدادی از مشمولین واجد شرایط خدمت سربازی

مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه‌ای از جذب تعدادی از مشمولین واجد شرایط خدمت سربازی به صورت امریه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شادا، مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه‌ای از جذب تعدادی از مشمولین واجد شرایط خدمت سربازی به صورت امریه خبر داد.

در این اطلاعیه می‌خوانیم: با عنایت به ابلاع مجوز امریه به موجب نامه شماره ۲۲۱۳/۱/۱۳۶/۹۸۳۸۴ مورخ ۲۸ خرداد امسال، معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، این وزارتخانه در نظر دارد تعدادی از نیرو‌های متخصص را به صورت امریه در تهران و استان‌ها دعوت به همکاری کنند.


بیشتر بخوانید: وزارت اقتصاد به دنبال مالیات هوشمند است/ لزوم ایجاد تقاطع اطلاعاتی در کشور 


بر اساس این گزارش، وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور بهره گیری از توانمندی نیرو‌های جوان و متخصص کشور در رشته‌های مدیریت، اقتصاد، حسابداری و IT (کلیه گرایش ها)، در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر، در ستاد و مراکز استان‌ها از بین مشمولین واجد شرایط خدمت سربازی که تمایل به طی دوره خدمت به صورت امریه دارند، دعوت به همکاری می‌کند.

اطلاعات مربوط به شرایط و نحوه ارایه درخواست در پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی www.mefa.ir در بخش "درخواست و پیگیری امریه سربازی" در دسترس است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.