سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان :

۷۲ پروژه احداث و بازسازی خانه بهداشت در سمنان آغاز شده است

نوید دانایی گفت: جذب خیران برای اجرای این پروژه‌ها در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آئین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی‌الله صفری گرمسار گفت: ۷۲ پروژه بازسازی و احداث خانه‌های بهداشت روستایی باهدف ارتقای سطح سلامت و توسعه خدمات درمانی در سمنان آغازشده است.

دانایی با تأکید بر لزوم جذب خیران برای اجرای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح پنجمین مرکز خدمات جامع سلامت در گرمسار بودیم که این پروژه دومین مرکز بزرگ جامع سلامت در این شهرستان است.

وی بابیان اینکه این مرکز ظرفیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ۱۲ هزار نفر را دارد، یادآور شد: مرکز خدمات جامع شهید نبی‌الله صفری طی سال‌های گذشته ساختمان بسیار فرسوده‌ای داشت و ارائه خدمات در آن با مشکل مواجه بود که خوشبختانه امروز شرایط این مکان بهبودیافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: مراکز جامع خدمات سلامت در هر شهرستان ارائه‌دهنده خدمات سلامت در دو حوزه مهم پیشگیری و درمان ابتدایی هستند که طبیعتاً در گرمسار نیز این شرایط حاکم است.

دانایی با اشاره به اینکه خدمات پیشگیری در اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قرار دارد، تصریح کرد: کنترل بیماری‌های واگیر علاوه و کنترل بیماری‌های غیر واگیر مثل قلب و عروق، فشار خون، دیابت و ... از دیگر اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ج

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در شاهرود و سمنان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.