سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست فعالان فرهنگی همدان با سعید جلیلی/تاکید بر برنامه ریزی کارهای فرهنگی پایدار و اثر گذار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای همدان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  نماینده رهبر معظم  انقلاب در شورای عالی امنیت ملی باجمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای و اعضای حوزه علمیه همدان دیدار و با شنیدن صحبت ها و مطالب آنان  درجریان مشکلات  قرار گرفت.

سعید جلیلی با بیان اینکه کارهای فرهنگی باید نتیجه بخش باشد، گفت:در برنامه ربزی برای کارها زمان نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اهمیت فرصت شناسی برای امور فرهنگی، سیاسی و اقتصادی افزود: امروز هم در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، باید با آموزش و عملیات شناسی در برابر دشمنان بایستیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی  با بیان اینکه اهمیت کار فرهنگی در کشور در این زمان با توجه به فشار فرهنگی دشمنان بیشتر شده است اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری جنگ در خرمشهر‌ها را در پیش داریم و باید با همدلی آن‌ها را آزاد کنیم.

جلیلی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه امروز گفت: باید در عرصه‌های فضای مجازی، درپاسخ به شبهات مذهبی تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود: جلسات فرهنگی باید محوری و همگرا باشد و با برنامه ریزی ،از دوباره کاری و اتلاف وقت و انرژی جلوگیری شود.

جلیلی با بیان اینکه یکی از موضوعات روز کشور فشار حداکثری دشمنان برای رسیدن به اهداف خود است گفت: دشمن می خواهد با تحریم‌های شدید و فلج کننده جلوی پیشرفت مردم ایران را بگیرد اما مردم ما در تاریخ نشان داده اند در برابر این توطئه‌ها متحد و از منافع ملی کشور نمی‌گذرند.

وی با بیان اینکه  مانیازی به هزینه در تجربه دوستی با دشمن و مذاکره با آن‌ها نیستیم، گفت: اگر الان هم تحلیل درست نکنیم باز هم خسارات بیشتری می‌دهیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: وظیفه ما به عنوان فعال فرهنگی آگاه سازی مردم در برابر مشکلات پیش رو و قانع کردن آن‌ها از خسارات مذاکره با دشمنان است.

جلیلی با اشاره به تاکید دشمن در ظاهر برا مذاکره و دوری از جنگ، گفـت: با تحلیل فرهنگی  این حرکت دشمن نشان دهنده فشار حداکثری در گفته و عمل آن‌ها است.

وی در ادامه گفت: دشمن با تحریم بانک ها، خرید نفت، واردات و صادرات می‌خواهد ما را مجبور به امتیاز دهی بیشتر به آن‌ها کند.
جلیلی با اشاره به توافق برجام گفت: آن‌ها با برجا م مشکل ندارند بلکه به دنبال گرفتن اختیارات بیشتر هستند وبا اهرم فشار می‌خواهد به اهدافش برسد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بازدید از مزارع و برخی از واحد‌های تولیدی استان افزود: با برنامه ریزی باید استان‌ها به قطب تولید، فراوری و صادرات محصولات کشاورزی تبدیل شوند.

جلیلی اضافه کرد: تولیدات استان‌ها باید  با استاندارد‌های جهانی نزدیک شود  تا سودآوری برای تولیدکنندگان و کشاورزان بیشتر شود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.