سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ مردادماه ۹۸.

غرق شدن نوجوان ۱۰ ساله در آب‌های ساحلی محمودآباد

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

غرق شدن نوجوان ۱۰ ساله در آب‌های ساحلی محمودآباد



کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: ساعت ۲۲ دیشب نوجوان امیر علی – ب اهل آمل در آب‌های ساحلی محمودآباد منطقه ستگ چین لاله غرق شد.

او افزود: این نوجوان در خارج از طرح سالم سازی دریا اقدام به شنا کرده بود و به دستور‌های ناجی غریق و تابلو‌های هشدار دهنده توجه نکرد غرق شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: با تلاش ناجیان غریق جسد این نوجوان ۱۰ ساله از آب بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی این شهرستان شد.

کریمیان با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.

او افزود: ناجیان غریق به دلیل مواج و طوفانی بودن دریا از ورود مسافران و گردشگران برای شنا در طرح سالم سازی دریا و خارج طرح جلوگیری خواهند کرد و شهروندان خواست به توصیه ایمنی ناجیان توجه کنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان از اول خردادماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.

کریمیان با بیان اینکه ساعت شنا در ۹۵ طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است، به مردم توصیه کرد: به هشدار‌های ناجیان غریق، ماموران انتظامی، نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر توجه و از شنا در خارج از طرح دریا و شب هنگام خودداری کنند.

 

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.