سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

شما دست اندرکاران شورای همانگی تبلیغات اسلامی سربازان انقلاب هستید

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: شما دست اندرکاران شورای همانگی تبلیغات اسلامی سربازان انقلاب هستید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با دست اندرکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ویژگی‌های شورای هماهنگی گفت: شما دست اندرکاران شورای همانگی تبلیغات اسلامی سربازان انقلاب هستید که به مردم خدمت می‌کنید.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: کارشما برای خداست و بهترین نعمت کار برای خداست و همیشه باید قدردان این نعمت باشید.

آیت الله شاهچراغی ضمن تاکید بر برگزاری مراسماتی نظیر راهپیمایی‌ها با شکوه هرچه بیشتر اظهار داشت: سعی کنید سخنرانان مراسمات مختلف نظیر راهپیمایی‌ها خوشنام باشند و از دعوت سخنرانان جناحی پرهیز کنید.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برگزاری مراسمات مختلف در ایام سال بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنده نگهدارنده یاد امام و شهدا و انقلاب است و خواسته‌ها و نیاز‌های این شورا باید پیگیری و در جهت حل این مشکلات چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این دیدار با اشاره به عملکرد این شورا در ایام مختلف سال گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس با هدایت‌های ائمه جمعه در ۴۸ نقطه از استان باشکوه هرچه بیشتر برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص تشییع شهدای گمنام اخیر با دستگاه‌های مختلف همکاری داشته است.

وی با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری بیان کرد: در خصوص تبیین این بیانیه از سخنرانان کشوری برای حضور در استان دعوت شد و خوشبختانه مراسمات خو بی در این خصوص در استان برگزار شد.

انتهای پیام / م

ضرورت پرهیز از سخنرانان جناحی در مراسمات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.