سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم نظارت مستمر بر فضای مجازی استان سمنان در انتخابات

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت : دستگاه‌های امنیتی و پلیس فتا بصورت دقیق فضای مجازی را رصد کنند تا از وقوع بد اخلاقی انتخاباتی پیشگیری شود .

رییس کل دادگستری استان سمنان در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم گفت: همه کسانی که در امر برگزاری انتخابات دخیلند وظیفه دارند تمامی مراحل و جزئیات انتخابات را رصد کنند تا در مراحل برگزاری انتخابات شاهد هیچ گونه جرم و تخلف انتخاباتی نشویم.

حجت الاسلام اکبری گفت: اگر چنانچه اقدامات پیشگیرانه موثر واقع نشود دستگاه قضایی بصورت سریع و دقیق و عادلانه با مجرمان برخورد جدی میکند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی نقش بسزایی در انتخابات دارند گفت: ضروری است دستگاه‌های امنیتی و پلیس فتا بصورت دقیق فضای مجازی را رصد کنند و در صورت بد اخلاقی و ناامن کردن جامعه توسط متخلفان با آنها برخورد شود.

رییس کل دادگستری استان همچنین گفت: در فرایند تبلبغات انتخاباتی چنانچه کسانی از قانون تبعیت نکنند و با تخریب و توهین و نشر اکاذیب فضای جامعه را مشوش کنند دستگاه قضا با جدیت با آنها برخورد میکند.

فرج الله شوشتری رئیس ستاد انتخابات استان سمنان هم گفت : برای برگزاری انتخابات هشتم تیر در این استان ۷۲۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

حسین شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان هم گفت: در این دوره از انتخابات علاوه بر شعب تعیین شده دوره‌های قبل مجتمع‌های بین راهی هم بعنوان شعب اخذ رای ثابت هم فعال شده اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.