سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی اربعین یک اجتماع بزرگ دشمن شکن

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی درکمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین حسینی، بر انعکاس هرچه بهتر این رویداد بزرگ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین حسینی استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اعضای کمیته، بر اطلاع رسانی و انعکاس هرچه با شکوه مراسم راهپیمایی عظیم اربعین تاکید شد.

آذردشتی در این جلسه راهپیمایی بزرگ اربعین را به عنوان یک رسانه عظیمی دانست که هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و به یک اجتماع بزرگ دشمن شکن تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت عظیم باید هر چه باشکوه منعکس شود افزود: در کمیته اطلاع رسانی اربعین اقدامات خوبی انجام شده و تدارکات لازم برای نمایش این رویداد بزرگ اندیشده شده و امیدواریم که این حرکت عظیم به نحو و به بهترین شکل ممکن انعکاس داده شود.

دبیر جبهه فرهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی هم گفت: یکی از رسالت‌های مهم رسانه در این حرکت عظیم جریان سازی و تبادل فرهنگ بین ملت ایران و عراق است همانطور که فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی در جامعه جاری است این فرهنگ نیز بایستی نهادینه شود.

حجت الاسلام تاج آبادی افزود: رسانه‌ها باید این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی را که در پشت این جبهه عظیم و موکب‌ها وجود دارد و همه کمک می‌کنند تا این رویداد بزرگ اتفاق بیافتد به نمایش گذارد تا این فرهنگ اسلامی به خوبی ترویج شود.

انتهای پیام/ ر

کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین حسینی استان مرکزی

برچسب ها: اربعین ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.