سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم کرمانشاه به مقام قهرمانی مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور رسید

تیم کرمانشاه با کسب ۲۷ امتیاز به مقام قهرمانی سی امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور رسید.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در روز پایانی سی امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، نفرات برتر هر وزن معرفی و تیم‌های برتر نیز مشخص شدند.

در این دوره از مسابقات که با حضور نزدیک به ۳۰۰ بوکسور در قالب ۳۴ تیم از ۳۱ استان کشور در سالن مجموعه ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه برگزارشد، تیم کرمانشاه با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز و کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

همچنین تیم تهران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره، ۳ برنز و ۲۰ امتیاز نایب قهرمان مسابقات شد و تیم لرستان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز و کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم مسابقات ایستاد.

در فینال این رقابت‌ها و در وزن ۴۹ کیلوگرم مصطفی ریگی از سیستان و بلوچستان با شکست سید آرشام حسنی از مازندران به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۵۲ کیلوگرم امیربیاتی از کرمانشاه با غلبه بر ابوالفضل امیدی از خوزستان قهرمان این وزن شد.

علی غلامی از کرمانشاه هم در فینال وزن ۵۶ کیلوگرم مقابل پوریا عبدالمالکی از تهران قرار گرفت و توانست با شکست این بوکسور صاحب گردن آویز طلا شود.

دیدار فینال وزن ۶۰ کیلوگرم نیز بین امیرحسین دولتی از گیلان و ابوالفضل حاجی زاده از توابع تهران با قهرمانی بوکسور گیلانی به پایان رسید.

در وزن ۶۴ کیلوگرم نیز سیدمحمد محمودی از آذربایجان غربی مقابل علیرضا شکاری از مازندران به پیروزی رسید و قهرمان این وزن شد.

فرهاد مرادی از اردبیل در وزن ۶۹ کیلوگرم هم کسری طهماسبی از کرمانشاه را شکست داد و مدال طلا گرفت.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز سینا کایدی از لرستان مدال طلا و عبدالحکیم بیگدر از خراسان شمالی مدال نقره کسب کردند.

دیدار وزن ۸۱ کیلوگرم که بین علیرضا گداری نژاد از کرمانشاه و امین مجنونی از آذربایجان شرقی بود، با پیروزی ورزشکار آذربایجانی به اتمام رسید و بوکسور کرمانشاهی مدال نقره گرفت.

سامان حسینی از کردستان در وزن ۹۱ کیلوگرم با شکست محمدرضا بهرامی از چهارمحال و بختیاری مدال طلا گرفت.

دیدار فینال سنگین وزن این رقابت‌ها بین علی یوسفی فرد از لرستان و علی سپهر از تهران در مثبت ۹۱ کیلوگرم بود که با قهرمانی ورزشکار تهرانی به پایان رسید.

همچنین روز گذشته (سه شنبه) در دیدار رده بندی مسابقات در وزن ۴۹ کیلوگرم علیرضا اسکندری از کرمانشاه و علی آبروان از گلستان، در وزن ۵۲ کیلوگرم سراج الدین مومن نسب از کهگیلویه و بویر احمد و آرش سیفی از همدان، در وزن ۵۶ کیلوگرم علیرضا حسینی از مازندران و عارف کونانی از لرستان، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی مهرنام از مازندران و محسن عزیزپور از اردبیل، در ورن ۶۴ کیلوگرم دانیال الفتی زاده از مرکزی و ابوالفضل آزادی از تهران، در وزن ۶۹ کیلوگرم محمدرضا نقدی از مرکزی و ابوالفضل امینی از تهران، در وزن ۷۵ کیلوگرم محمدرضا الهی نژاد از مازندران و امیرجهاندیده از فارس، در وزن ۸۱ کیلوگرم علی بختیاری از همدان و شاهین میرزا زاده از تهران، در وزن ۹۱ کیلوگرم سیدپوریا هاشمی از مازندران و شایان سیدنظر از خراسان شمالی و در وزن +۹۱ کیلوگرم امانج ملکی از کردستان و امیرعلی کاکوان از گیلان رتبه‌های سوم مشترک را کسب کرده و به مدال برنز رسیدند.

در پایان این رقابت‌ها تیم خراسان شمالی کاپ اخلاق و مصطفی ریگی از سیستان و بلوچستان کاپ تکنیک مسابقات را بدست آوردند.

۲۵ داور قضاوت این دوره از رقابت‌ها را برعهده داشتند. علی توتونچی، احسان کرمی، بیژن رجبی و آرش عرفانی داوران کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها بودند.

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور طی روز‌های پنجم تا نهم مرداد در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.