سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای اداری شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد

فرماندار هرسین گفت : مردم با روحیه انقلابی و ولایت پذیری که دارند بسیاری از توطئه‌ها را با بردباری خنثی نموده اند و وظیفه ما بعنوان مسئولین این است که با تکریم و رعایت شأنشان به آنان امید بدهیم.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : انتخابات مهمی در پیش داریم که از زوایای مهمی برای ما حائر اهمیت است و به نوعی بالابودن سطح مشارکت مردم در این انتخابات بسیار حیاتی است.

وی گفت : انتخابات ۴ رکن مهم و اساسی دارد.۱- "مشارکت" مهمترین رکن انتخابات است و مردم چنانچه به نظام امید داشته باشند قطعا مشارکت بالایی در انتخابات خواهند داشت و مسئولین با هدف گذاری وظائف سازمانی خود ضمن اعتماد سازی و با ایجاد امید در بین مردم باید سطح مشارکت آنان را در انتخابات تقویت نمایند. ۲- "رقابت" رکن دوم انتخابات است، بسیاری از افراد برای شرکت در انتخابات اعلام رسمی کرده اند و با حضور در محافل مختلف به فعالیت می‌پردازند، قانون انتخابات زمان تبلیغات را مشخص کرده و مدت معینی را بعد از تایید صلاحیت‌ها برای تبلیغات کاندیدا‌ها اختصاص داده و خارج از این مهلت قانونی هر گونه تبلیغات غیر قانونی است و مدیران ادارات باید مواظب باشند خواسته یا ناخواسته در این فعالیت‌های انتخاباتی حضور نداشته باشند. ما باید اعتماد عمومی را جلب کنیم و اعتماد با بی طرفی مؤثر خواهد شد و اعضای شورای اداری نباید در این محافل قرارگیرند تا شائبه طرفداری دولت از افراد خاصی ایجاد نشود.رکن سوم انتخابات " سلامت" است که قطعا ما در بحث سلامت انتخابات با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد و این سلامت در حوزه اجرا و نظارت بخوبی رصد میشود و ما مکلفیم شرایط لازم را برای اعتماد سازی عمومی مبنی بر سالم برگزار شدن انتخابات را با رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری در پیش بگیریم . رکن چهارم انتخابات " امنیت" است که به برکت خون شهدا، مدافعین حرم و فعالیت‌های شبانه روزی نیرو‌های امنیتی بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) که شبانه روز توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند امنیت بسیار خوبی را در سطح خاورمیانه آشفته داریم.

فرماندار هرسین این جلسه به تشریح اعتبارات حوزه تملک سرمایه‌ای پرداخت و اظهار داشت: با توجه به مکاتبات و دستورات وزیر محترم کشور، چون شهرستان هرسین جزء ۳۱ شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است نه تنها اعتبارات عمرانی معمول آن کاهش پیدا نکرده و نخواهد کرد بلکه اعتبارات ویژه‌ای به شهرستان هرسین اختصاص داده شده است و در این راستا از محل اعتبارات ملی ۷ میلیارد تومان برای تکمیل تالار ملل و ۵ میلیارد تومان برای بحث فاضلاب شهری و تصفیه خانه فاضلاب شهری هرسین اختصاص داده شده است.

فرماندار هرسین اظهار داشت: ورودی و خروجی شهر هرسین زیبنده این شهر نیست و از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هرسین خواست طرح‌های خود را برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر هرسین به منظور جذب اعتبارات به فرمانداری ارائه نمایند.

شاه آبادی در این جلسه از تخصیص اعتبارات ویژه دیگری به شهر هرسین اینگونه خبر داد: با توجه به نشست‌هایی که با استاندار محترم و معاون محترم عمرانی ایشان که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هرسین داشتیم، استاندار محترم در روز بعد از نشست ۳ تصمیم مهم تحویل زمین محل دفن بهداشتی پسماند جامد شهری، تحویل زمین و معدن مربوط به کارخانه آسفالت و اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تکمیل پارک شهر را عملیاتی کردند.

فرماندار شهرستان هرسین در پایان سخنانش به تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در راستای اجرای جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی پرداخت و اظهار داشت: یک اتفاق خوب برای شهر هرسین و در دومین سال متمادی خواهد افتاد و لازمه آن این است که تمام دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را با این رخداد مهم فرهنگی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

انتخابات مهمی در پیش داریم که از زوایای مهمی حائر اهمیت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.