سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام خبر داد؛

استقرار موکب‌های ۱۳ استان در مرز مهران

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: موکب‌های ۱۳ استان به منظور خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران استقرار خواهند داشت.

سید محمد علوی فر رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام در گفت‎و‎گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت: در مراسم اربعین امسال موکب‌های ۱۳ استان از جمله: ایلام، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قم، گیلان، مازندران، مرکزی، قزوین و هرمزگان برنامه‌های خود را در جهت اسکان و خدمت رسانی به زاِئرین اربعین حسینی در مرز مهران اجرا خواهند کرد.

او ادامه داد: این استان‌ها از تاریخ ۱۷ مهر ماه به منظور ارائه خدمات اسکان و تغذیه به زائرینی که از مرز مهران جهت تردد استفاده می‌کنند خدمت رسانی خواهند کرد و این فعالیت‌ها تا ۳ آبان ماه و تا زمانی که تمامی زائرین به ایران باز می‌گردند ادامه پیدا خواهد کرد.

علوی فر بیان کرد: این موکب‌ها درتمامی شهرستان‌هایی که در مسیر تردد زائرین قرار دارد و از ورودی استان ایلام آغاز می‌شود به صورت مجتمعی خدمت رسانی‌های ویژه‌ای خواهند داشت، اما بیشترین خدمات در مرز بین المللی مهران صورت خواهد گرفت.

او اظهار کرد: در سال گذشته زائرین کشور‌هایی از جمله هند و پاکستان به منظور تردد از مرز مهران عبور کردند که پیش بینی می‌گردد تردد زائرین کشور‌های خارجی درمراسم امسال افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

موکب‌های ۱۳ استان در مرز مهران استقرار پیدا می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.