سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی تامین کننده نیاز آموزشی معین‌های اقتصادی

استاندار خراسان رضوی گفت: تامین نیاز آموزشی معین‌های اقتصاد مقاومتی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای یک امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران فنی و حرفه‌ای استان، گفت:  سازمان فنی و حرفه ای یک نهاد اشتغال زا و کارآفرین است که می‌تواند فرهنگ کار را گسترش دهد.

او  با بیان اینکه نظام آموزشی کشور دچار اشکال است، گفت: هنوز ظرفیت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای آنچنان که باید به جامعه معرفی نشده است و در این زمینه باید اقداماتی را انجام داد.

استاندار خراسان رضوی خطاب به مدیران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، گفت: الگوی مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی که در استان شروع شده، نیاز به همکاری شما دارد؛ باید فنی و حرفه‌ای بخشی از مسئولیت‌ها را در این زمینه بر عهده بگیرد چرا که به نفع این سازمان خواهد بود.

رزم حسینی افزود: ظرفیت آموزشی شرکت‌های بزرگ استان را باید جزو ظرفیت سازمان فنی و حرفه‌ای استان محسوب کرد؛ البته شناسایی ظرفیت آن‌ها نیز وظیفه این سازمان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

او تصریح کرد: از مدیران فنی و حرفه‌ای استان خواستارم تا فضا‌های خالی خود را در اختیار کارآفرینان قرار دهند و این سازمان نیاز‌های آموزشی معین‌های اقتصاد مقاومتی را تامین کند.

انتهای پیام//ف.س

فنی و حرفه ای فضای خالی خود را در اختیار کارآفرینان بگذارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.